Wij zijn Valkenburg - Group Events & Teambuilding
Vandaag geopend: 09:00 - 09:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Teambuilding

De mysterieuze stadswandeling was echt top ! Hebben veel gelachen sjeufke is de max ! Escape room ... meer lezen

Beoordeeld op 19 februari 2020
Meuske10
20 jarig bestaan samen met alle collega's gevierd in Valkenburg

We zijn 2 dagen met 14 personen in Valkenburg geweest e.e.a. samen georganiseerd met wij zijn ... meer lezen

Beoordeeld op 29 januari 2020
wolters1965
Delden, The Netherlands
Lees alle 54 beoordelingen

Beoordeeld op 9 oktober 2018

Wij hadden een schitterende dag, mede dankzij het weer.
De voorziene activiteiten waren erg leuk. We hebben er van genoten.
Er liep wel even iets fout, maar gelukkig werd dit door de organisatie opgelost.
Communicatie kon voor ons nog iets beter.

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 9 oktober 2018

'Wij zijn Valkenburg' heeft alles geweldig voor ons geregeld. Ze hebben ons van begin tot eind altijd ondersteund en meegedacht in welke activiteiten voor ons het beste waren. Top service! Daarbij hebben wij ook heel erg genoten van de activiteiten. Ik zou 'Wij zijn Valkenburg' dan ook zeker aanraden voor groepen die van plan zijn naar Valkenburg te gaan!

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 9 oktober 2018

Eind september hebben wij een personeelsuitje gehad wat van begin tot het eind perfect geregeld was. Wij hebben het als zeer prettig ervaren dat wij de hele dag van de ene naar de andere locatie werden begeleid door het enthousiaste en ervaren team van Wij zijn Valkenburg. Een echte aanrader om dit team te betrekken in de organisatie van een dagje uit. Bij twijfel gewoon doen!

Beoordeeld op 18 september 2018

Zeer geslaagde dag mede door tussenkomst van "Wij zijn Valkenburg" die de rondtocht door Valkenburg geregeld hadden.TOP en dank namens allen.

Beoordeeld op 3 september 2018

Uitstekende service gehad bij het uitzoeken van een activiteit, vervolgens fijn contact gehad en de activiteit was fijn verzorgd. Alles was op loopafstand en we konden zelfstandig aan de gang.