Wij zijn Valkenburg - Group Events & Teambuilding
Vandaag geopend: 09:00 - 17:30
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Top uitje!

Met vrienden een goed verzorgd uitje gehad via wij zijn Valkenburg. Vriendelijk en behulpzaam ... meer lezen

Beoordeeld op 14 oktober 2020
RemcoL41
Super dag in Valkenburg met zakelijke relaties

Recentelijk een dagtripje naar Valkenburg gemaakt met een kleine groep zakelijke relaties. Een ... meer lezen

Beoordeeld op 14 oktober 2020
remcoh197
Lees alle 63 beoordelingen

Beoordeeld op 18 september 2018

Zeer geslaagde dag mede door tussenkomst van "Wij zijn Valkenburg" die de rondtocht door Valkenburg geregeld hadden.TOP en dank namens allen.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 3 september 2018

Uitstekende service gehad bij het uitzoeken van een activiteit, vervolgens fijn contact gehad en de activiteit was fijn verzorgd. Alles was op loopafstand en we konden zelfstandig aan de gang.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 2 augustus 2018

Maatwerk werd voor ons geleverd. Vanaf de koffie met Limburgse Vla bij de ontvangst, langs diverse onderaardse bezoeken en activiteiten een voortreffelijke Limburgse lunch een speurtocht tot en met de borrel als afsluiting. Om te onthouden en individueel terug te komen.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 11 juni 2018

Bjorn en het team van WijZijnValkenburg hebben ons uitgebreide programma in en om Valkenburg tot in de puntjes verzorgd. Zowel de begeleiding bij het samenstellen van het programma tot de begeleiding op de dag liep gesmeerd!
Goede tip: djembe workshop bij panoramaterras kasteelruïne!

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 11 juni 2018

Prima dagvullend programma geregeld binnen ons budget voor 45 personen. Top lokaties voor lunch en dinner. Alles op loopafstand en goede keuze tussen diverse activiteiten.

Bediening op dinner lokatie was minder ervaren met grote groepen dus eerste drankje/eten duurde erg lang. Zeker na een drukke warme dag wil je snel een koud drankje.

Datum van activiteit: juni 2018