Wij zijn Valkenburg - Group Events & Teambuilding
Vandaag geopend: 09:00 - 17:30
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Top uitje!

Met vrienden een goed verzorgd uitje gehad via wij zijn Valkenburg. Vriendelijk en behulpzaam ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
RemcoL41
Super dag in Valkenburg met zakelijke relaties

Recentelijk een dagtripje naar Valkenburg gemaakt met een kleine groep zakelijke relaties. Een ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
remcoh197
Lees alle 63 beoordelingen

Beoordeeld op 11 juni 2018

Bjorn en het team van WijZijnValkenburg hebben ons uitgebreide programma in en om Valkenburg tot in de puntjes verzorgd. Zowel de begeleiding bij het samenstellen van het programma tot de begeleiding op de dag liep gesmeerd!
Goede tip: djembe workshop bij panoramaterras kasteelruïne!

Beoordeeld op 11 juni 2018

Prima dagvullend programma geregeld binnen ons budget voor 45 personen. Top lokaties voor lunch en dinner. Alles op loopafstand en goede keuze tussen diverse activiteiten.

Bediening op dinner lokatie was minder ervaren met grote groepen dus eerste drankje/eten duurde erg lang. Zeker na een drukke warme dag wil je snel een koud drankje.

Beoordeeld op 4 juni 2018

Voor wie iets te vieren heeft en er een onvergetelijke dag van wil maken is wij zijn Valkenburg zeker een aanrader. Alles was tot in de puntjes verzorgt. Het team van deze organisatie verdienen een pluim. Vriendelijk gewoon top

Beoordeeld op 16 april 2018 via mobiele applicatie

We zijn ontzettend leuk door de heren van Wijzijnvalkenburg ontvangen om vervolgens naar de locatie te gaan. Dit was pistache en hier werden wij ontzettend fijn ontvangen. Levi heeft onze workshop tot in de puntjes geweldig voorbereid en begeleid. Doe dat maar eens met 11 dames! We kunnen het iedereen aanraden.

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 3 april 2018

Wij zijn met een gids door de Fluweelengrot gegaan. Super leuk en interessant.
Kort maar krachtig. Ook onze zeer verschillende kinderen tussen 22 en 32 jaar vonden het allemaal leuk. Caroline Tensen

Datum van activiteit: maart 2018