Wij zijn Valkenburg - Group Events & Teambuilding
Vandaag geopend: 09:00 - 09:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Teambuilding

De mysterieuze stadswandeling was echt top ! Hebben veel gelachen sjeufke is de max ! Escape room ... meer lezen

Beoordeeld op 19 februari 2020
Meuske10
20 jarig bestaan samen met alle collega's gevierd in Valkenburg

We zijn 2 dagen met 14 personen in Valkenburg geweest e.e.a. samen georganiseerd met wij zijn ... meer lezen

Beoordeeld op 29 januari 2020
wolters1965
Delden, The Netherlands
Lees alle 54 beoordelingen

Beoordeeld op 11 juni 2018

Prima dagvullend programma geregeld binnen ons budget voor 45 personen. Top lokaties voor lunch en dinner. Alles op loopafstand en goede keuze tussen diverse activiteiten.

Bediening op dinner lokatie was minder ervaren met grote groepen dus eerste drankje/eten duurde erg lang. Zeker na een drukke warme dag wil je snel een koud drankje.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 4 juni 2018

Voor wie iets te vieren heeft en er een onvergetelijke dag van wil maken is wij zijn Valkenburg zeker een aanrader. Alles was tot in de puntjes verzorgt. Het team van deze organisatie verdienen een pluim. Vriendelijk gewoon top

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 16 april 2018 via mobiele applicatie

We zijn ontzettend leuk door de heren van Wijzijnvalkenburg ontvangen om vervolgens naar de locatie te gaan. Dit was pistache en hier werden wij ontzettend fijn ontvangen. Levi heeft onze workshop tot in de puntjes geweldig voorbereid en begeleid. Doe dat maar eens met 11 dames! We kunnen het iedereen aanraden.

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 3 april 2018

Wij zijn met een gids door de Fluweelengrot gegaan. Super leuk en interessant.
Kort maar krachtig. Ook onze zeer verschillende kinderen tussen 22 en 32 jaar vonden het allemaal leuk. Caroline Tensen

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 15 december 2017

Wij zijn met ons bedrijf een hele dag in Valkenburg aanwezig geweest voor een activiteit en een workshop, escape room. we zijn begonnen in hotel voncken voor onze workshop, lunch bij cup en vino en voor de lunch de escape rooms, daarna weer workshop met koffie en vlaai, ter afsluiting naar la Baroque voor het diner.
Al met al een top dag gehad en super georganiseerd, top

Datum van activiteit: december 2017