Wij zijn Valkenburg - Group Events & Teambuilding
Vandaag geopend: 09:00 - 09:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Vrijgezellenfeest goed geregeld

voor een vrijgezellenfeest in Valkenburg zeer goed contact gehad met dit bedrijf. Medewerker heeft ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
483michiell
Zeer interessante rondleiding in de Groeve

Met onze (volwassen) kinderen en partners een zeer interessante rondleiding gehad in de Mergelland ... meer lezen

Beoordeeld op 21 juli 2020
Adje1962
Lees alle 58 beoordelingen

Beoordeeld op 4 juni 2018

Voor wie iets te vieren heeft en er een onvergetelijke dag van wil maken is wij zijn Valkenburg zeker een aanrader. Alles was tot in de puntjes verzorgt. Het team van deze organisatie verdienen een pluim. Vriendelijk gewoon top

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 16 april 2018 via mobiele applicatie

We zijn ontzettend leuk door de heren van Wijzijnvalkenburg ontvangen om vervolgens naar de locatie te gaan. Dit was pistache en hier werden wij ontzettend fijn ontvangen. Levi heeft onze workshop tot in de puntjes geweldig voorbereid en begeleid. Doe dat maar eens met 11 dames! We kunnen het iedereen aanraden.

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 3 april 2018

Wij zijn met een gids door de Fluweelengrot gegaan. Super leuk en interessant.
Kort maar krachtig. Ook onze zeer verschillende kinderen tussen 22 en 32 jaar vonden het allemaal leuk. Caroline Tensen

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 15 december 2017

Wij zijn met ons bedrijf een hele dag in Valkenburg aanwezig geweest voor een activiteit en een workshop, escape room. we zijn begonnen in hotel voncken voor onze workshop, lunch bij cup en vino en voor de lunch de escape rooms, daarna weer workshop met koffie en vlaai, ter afsluiting naar la Baroque voor het diner.
Al met al een top dag gehad en super georganiseerd, top

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 17 november 2017

Wij zijn Valkenburg heeft ons bedrijfsuitje perfect samengesteld met meerdere activiteiten en tegen een scherpe prijs. Ze hebben ons een hoop werk uit hand genomen: perfect!

Datum van activiteit: november 2017