Wij zijn Valkenburg - Group Events & Teambuilding
Vandaag geopend: 09:00 - 09:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Bezoek hollans casino inclusief 3 gangen diner

Genoten van een leuke ontvangst. Een heerlijk diner en een gezellige avond in het casino . We ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
vandenboorn58
Teambuilding weekend

Met ongeveer 50 collega's een weekend doorgebracht met activiteiten inclusief bus in Valkenburg ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
CCCat90
Lees alle 43 beoordelingen

Beoordeeld op 17 november 2017

Wij zijn Valkenburg heeft ons bedrijfsuitje perfect samengesteld met meerdere activiteiten en tegen een scherpe prijs. Ze hebben ons een hoop werk uit hand genomen: perfect!

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 7 november 2017

Wij zijn Valkenburg heeft voor ons bedrijf de gehele organisatie over het jaarlijkse bedrijfsuitje uit handen genomen. We hebben enorm genoten van Valkenburg met een diner en teamactiviteiten in de grotten en een mooie overnachtingslocatie. De organisatie dacht met ons mee en past zich makkelijk aan aan budgetten en doelgroep. Wij waren enorm tevreden en kijken terug op een geslaagd team event.

Beoordeeld op 19 oktober 2017

Tweedaags teamuitje met 13 collega's.
Prima service tijdens voorbereiding: goede ideeën en oplossingen worden aangedragen. Alle activiteiten prima geregeld. Hartelijke verwelkoming / ontvangst.
Servicegericht! Snelle oplossing bij kleine "hindernis". Complimenten.

Beoordeeld op 18 oktober 2017 via mobiele applicatie

Fantastisch vriendinnenweekend gehad mede door de goede organisatie van wij zijn Valkenburg. Scootertocht( 6 dames op scooters kan niet anders dan hilarisch zijn), Kookworkshop en heerlijk eten (wij the drinken met de kok en salsadansen met de afwashulp maakte het extra leuk) , escaperoom (Supergaaf en gelukt ) en lasegame (flinke adrenaline en laatste energie eruit) allemaal even leuk!!! We vonden het echt geweldig, dank Camiel

Beoordeeld op 18 oktober 2017

Goede service gehad tijdens de voorbereidingen van ons dagje uit.
Alles was top geregeld! We zijn ontvangen in Valkenburg en we konden gelijk beginnen. Met het heerlijke weer zeker een ervaring om niet meer te vergeten.