Wij zijn Valkenburg - Group Events & Teambuilding
Vandaag geopend: Gesloten
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Top uitje!

Met vrienden een goed verzorgd uitje gehad via wij zijn Valkenburg. Vriendelijk en behulpzaam ... meer lezen

Beoordeeld op 14 oktober 2020
RemcoL41
Super dag in Valkenburg met zakelijke relaties

Recentelijk een dagtripje naar Valkenburg gemaakt met een kleine groep zakelijke relaties. Een ... meer lezen

Beoordeeld op 14 oktober 2020
remcoh197
Lees alle 63 beoordelingen

Beoordeeld op 7 november 2017

Wij zijn Valkenburg heeft voor ons bedrijf de gehele organisatie over het jaarlijkse bedrijfsuitje uit handen genomen. We hebben enorm genoten van Valkenburg met een diner en teamactiviteiten in de grotten en een mooie overnachtingslocatie. De organisatie dacht met ons mee en past zich makkelijk aan aan budgetten en doelgroep. Wij waren enorm tevreden en kijken terug op een geslaagd team event.

Beoordeeld op 19 oktober 2017

Tweedaags teamuitje met 13 collega's.
Prima service tijdens voorbereiding: goede ideeën en oplossingen worden aangedragen. Alle activiteiten prima geregeld. Hartelijke verwelkoming / ontvangst.
Servicegericht! Snelle oplossing bij kleine "hindernis". Complimenten.

Beoordeeld op 18 oktober 2017 via mobiele applicatie

Fantastisch vriendinnenweekend gehad mede door de goede organisatie van wij zijn Valkenburg. Scootertocht( 6 dames op scooters kan niet anders dan hilarisch zijn), Kookworkshop en heerlijk eten (wij the drinken met de kok en salsadansen met de afwashulp maakte het extra leuk) , escaperoom (Supergaaf en gelukt ) en lasegame (flinke adrenaline en laatste energie eruit) allemaal even leuk!!! We vonden het echt geweldig, dank Camiel

Beoordeeld op 18 oktober 2017

Goede service gehad tijdens de voorbereidingen van ons dagje uit.
Alles was top geregeld! We zijn ontvangen in Valkenburg en we konden gelijk beginnen. Met het heerlijke weer zeker een ervaring om niet meer te vergeten.

Beoordeeld op 11 oktober 2017

Afgelopen weekend zijn wij met ons bedrijf in Valkenburg geweest. Contact gehad met Camiel over het samenstellen van een programma. Top geregeld! Super activiteiten gehad en heerlijk gegeten bij Brasserie America en Burgers & Beers.
De wiskeyproeverij was ook een groot succes en wij hadden de primeur om als eerste groep in de Geulpoort mochten!
Wij kunnen iedereen aanraden om hier je programma samen te stellen.