Wij zijn Valkenburg - Group Events & Teambuilding
Vandaag geopend: 09:00 - 09:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Bezoek hollans casino inclusief 3 gangen diner

Genoten van een leuke ontvangst. Een heerlijk diner en een gezellige avond in het casino . We ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
vandenboorn58
Teambuilding weekend

Met ongeveer 50 collega's een weekend doorgebracht met activiteiten inclusief bus in Valkenburg ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
CCCat90
Lees alle 43 beoordelingen

Beoordeeld op 20 juni 2017

In juni zijn wij met ons bedrijf 2 dagen in Valkenburg geweest. Ze hebben een erg leuk programma voor ons samen gesteld en alles was tot in de puntjes geregeld. Iedereen was enthousiast! Ik was verantwoordelijk voor de groep, maar heb daar alles uit handen kunnen geven. Daardoor heb ik zelf ook een ontspannen weekend gehad.

Beoordeeld op 19 juni 2017

Samen met Bjorn van het bedrijf een wensenlijst samen gesteld voor een aantal activiteiten, dit in zeer goed overleg. Na een warm welkom kon het weekend beginnen.
De activiteiten zeer goed gecoördineerd en netjes op elkaar afgestemd op de diverse locaties. Het fijne daarin is dat ze de locaties kennen en daarin ons de leuke en verassende kanten van Valkenburg hebben laten zien. ( sommige locaties vind je als toerist dan niet) al met al is ons weekend zeer geslaagd en heeft rust gegeven in de organisatie. zeer bedankt voor een geslaagd weekend,
met vriendelijke groet,
Edwin

Beoordeeld op 6 juni 2017

Ze hebben ons geholpen ons vrijgezellenuitje te organiseren. Ze hebben super met ons meegedacht en al onze eisen voldaan. Het was een heel vlotte en behulpzame samenwerking!! Zeker een aanrader voor iedereen die een vrijgezellen wil organiseren in Valkenburg!! Wij vonden het top!

Beoordeeld op 31 mei 2017

Een leerzame ervaring op een "verborgen" locatie welke door enkele hardwerkende vrijwilligers op eigen kracht in leven gehouden word. Hopelijk krijgt dit team een helpende hand toegestoken zodat de benodigde gelden toereikend voorhanden zullen blijven. Dit is cultureel erfgoed wat niet verloren mag gaan. Wij kunnen het iedereen aanraden om Wij zijn Valkenburg voor een teamuitje in de arm te nemen. Aan het team van Wij zijn Valkenburg...Vooral doorgaan!

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeeld op 22 mei 2017

Tien stoere binken en één vrijgezel hebben een geweldig weekendje achter de rug dankzij de professionele en altijd goedlachse aanpak van team "Wij zijn Valkenburg". Duidelijke afspraken, goede begeleiding, flexibele opstelling naar wijziging in het programma. Echt top! De escape room was één van onze hoogtepunten omdat hierdoor de teamgeest extra in de verf werd gezet. De bierdegustatie bracht ons later op de avond in delirium om af te sluiten in de lokale kroeg waar de vriendelijkheid van de Limburgers nog maar eens tot uiting kwam. Valkenburg zal voor altijd in onze geheugen blijven.

Datum van activiteit: mei 2017