Wij zijn Valkenburg - Group Events & Teambuilding
Vandaag geopend: 09:00 - 09:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Bezoek hollans casino inclusief 3 gangen diner

Genoten van een leuke ontvangst. Een heerlijk diner en een gezellige avond in het casino . We ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
vandenboorn58
Teambuilding weekend

Met ongeveer 50 collega's een weekend doorgebracht met activiteiten inclusief bus in Valkenburg ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
CCCat90
Lees alle 43 beoordelingen

Beoordeeld op 22 mei 2017

Tien stoere binken en één vrijgezel hebben een geweldig weekendje achter de rug dankzij de professionele en altijd goedlachse aanpak van team "Wij zijn Valkenburg". Duidelijke afspraken, goede begeleiding, flexibele opstelling naar wijziging in het programma. Echt top! De escape room was één van onze hoogtepunten omdat hierdoor de teamgeest extra in de verf werd gezet. De bierdegustatie bracht ons later op de avond in delirium om af te sluiten in de lokale kroeg waar de vriendelijkheid van de Limburgers nog maar eens tot uiting kwam. Valkenburg zal voor altijd in onze geheugen blijven.

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeeld op 18 mei 2017

Samen met Wij zijn Valkenburg hebben we een team-event voor 300 personen georganiseerd in Maastricht. Door dat ze (WzV) een jong en dynamisch team zijn dat zich erg flexibel opstelt, verliep de samenwerking zeer vlot en zouden wij (Clouds) in de toekomst zeker nog met hen willen samenwerken! Aanrader!

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeeld op 16 maart 2017

Met een groep van circa 20 man gemountainbiked in de grotten. Unieke en gave ervaring! 2 leuke gidsen die ons ook iets over de grotten konden bijbrengen. top!

Paintballen in de grotten was een tegenvaller. Slecht materiaal en te kleine locatie. Na onze klacht is dit zeer netjes afgehandeld, ook dat is een plus voor deze organisatie. Het paintballen wordt ook niet meer georganiseerd.

Fijne organisatie met snelle reactie op je vragen en flexibel met aanpassingen. Goede service achteraf bij onze klacht.

Datum van activiteit: maart 2017
Camiel A, Eigenaar van Wij zijn Valkenburg - Group Events & Teambuilding, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2017

Goedemiddag,
Dank voor de beoordeling. Wij vonden het top jullie te mogen ontvangen in Valkenburg.

Groeten uit Valkenburg en wellicht tot ziens!

Beoordeeld op 5 december 2016

Voor mij de tweede keer dat Wij zijn Valkenburg een arrangement voor ons had samengesteld. In de voorbereiding heel flexibel en zeer snel in de communicatie.
Het diner was goed georganiseerd en van goede kwaliteit. Daarna een Escape Room geboekt die erg uitdagend en leuk was.

Ik kan Wij zijn Valkenburg aan iedereen aanbevelen.

Datum van activiteit: december 2016
Beoordeeld op 1 mei 2018 via mobiele applicatie