“Gezellig restaurant en een leuke uitgebreide kaart”
Beoordeling van The Peppermill

The Peppermill
Geclassificeerd als nr. 10 van 39 Restaurants in Hoogeveen
Keukens: Amerikaans
31 mei 2018 beoordeeld

Hier een heerlijke steak gegeten in een gezellig druk restaurant. Vooraf gereserveerd en gevraagd om reking te houden met een rolstoel, tafeltje gaf veel ruimte voor de rolstoel.
Vlotte bediening.

5 januari 2018 beoordeeld

We zijn hier nu 2x geweest, en zeer tevreden.Ook de vrienden die mee waren ervaarden dat.
Je hebt genoeg keus, en krijgt ook een mooie portie, en vriendelijk personeel.
Wij komen zeker weer terug!

15 november 2017 beoordeeld

Met 8 dames genoten van een shares menu bij the peppermill, goed verzorgd, leuke bediening. Veel keuze, ook voor de vegetarier. Het eten was heerlijk, alleen was de hoeveelheid voor een dames gezelschap teveel, maar we kregen het overige eten mee. Een aanrader

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke , groter dan ik had verwacht.Heel gezellig. Wel geduld hebben, het was druk. Deden wel hun best, pas na aanvragen hoorde je wat de mogelijkheden waren.

21 september 2017 beoordeeld

We hebben hier met 6 personen gegeten en kozen voor het unlimited-menu.
Goed eten! Echt lekker! Zeker een aanrader om nog eens naar terug te keren. Het was ook niet druk bij ons, zaten er op een doordeweekse dag, dus alles verliep vlot.
Ingang zit misschien op een beetje vreemde plek, maar het is een fijn en open restaurant. Je ziet de keuken.

Reizigers die The Peppermill bekeken, bekeken ook

In The Peppermill geweest? Deel je ervaringen!