“Gezellig terras, goeie keuken”
Beoordeling van Schippershuus

Schippershuus
Geclassificeerd als nr. 5 van 39 Restaurants in Hoogeveen
Keukens: Nederlands
31 mei 2018 beoordeeld

Heb hier al een aantal keren geluncht of gewoon een glas wijn of koffie gedronken.
Het terras is gezellig met een leuke vlotte bediening en een leuke lunchkaart.

27 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden heerlijk gegeten! Goede service, prima presentatie en een verrukkelijke smaak! Prijs was alleszins redelijk. Mooi adres om nog een keer binnen te stappen.

13 december 2017 beoordeeld

Ik kom er regelmatig om te lunchen, de kaart varieert nog wel eens en dat vind ik prettig. De lunchgerechten zijn aan te bevelen en ook voor een warme maaltijd kun je er terecht. Ik moet zeggen dat de dinerkaart wel wat ‘simpel’ is, maar de gerechten zijn werkelijk heerlijk.
Prettige sfeer in het restaurant zelf en de bediening is vriendelijk. Mooi terras buiten, waar je ‘door de schermen’ ook uit de wind kan zitten. Al met al een goeie locatie om eens neer te strijken.

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon leuk gezellig restaurant ligt leuk op de hoek van de hoofdstraat dus dat is al een pre. Gewoon een keer heen gaan zou ik zeggen!

16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi terras vlotte dames in de bediening
Tafels worden snel na vertrek schoongemaakt, het personeel loop er netjes bij, bij drukte is het wel eventjes wachten voor de bestelling wordt opgenomen en bij je aan tafel wordt geserveerd,
Het studenten-plankje met hapjes is een echte aanrader.
Het even wachten op een tafeltje was het zeker waard!!!

Reizigers die Schippershuus bekeken, bekeken ook

Hoogeveen, Drenthe

In Schippershuus geweest? Deel je ervaringen!