TripAdvisor
Hoogeveen
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Het hoofdgerecht Bavette is teruggegeven”
Beoordeling van Grandcafe Marron

Grandcafe Marron
Geclassificeerd als nr. 18 van 45 Restaurants in Hoogeveen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben beide de bavette besteld en teruggegeven.
Het ene stuk was erg klein, niet rosé gebakken en taai.
Het andere stuk was wel rosé, voldoende groot echter ook taai.

Tijdens het uitserveren hadden we al twijfels echter de dame van de bediening gaf aan dat als het niet goed zou zijn ze ook zal oplossen.

Dat is gebeurd, keurig netjes, de tweede poging was goed. De wijn was ook lekker.

Een kopje koffie van de zaak hebben we niet gekregen voor het ongemak, een karaf kraanwater van €2,50 kan natuurlijk niet. Daarom geen fooi gegeven en dit ook vermeld.

7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren heerlijk gegeten bij Grand cafe Marron. Zeer uitgebreide kaart en voor ieder voldoende keus. Vis, vlees en vega.

Bediening is zeer vriendelijk en vrolijk. Onze serveerster “Jolie” is een toppertje. Weet wat er geserveerd wordt, geeft goede uitleg en is zeer nauwkeurig.

Zaak ziet er uitstekend uit. Strak, gezellig en een prachtig design.

Ik zeg doen.

4 september 2019 beoordeeld

Sfeer is o.k., bediening vriendelijk en gemoedelijk.
Gebakken zalm is prima maar de bijgaande saus heeft geen smaak.
En graag de slagroom voor de Irishcoffee NIET uit een spuitbus.

22 augustus 2019 beoordeeld

Bij uitzondering eens lunchen buiten de deur.
De bestelde sate met bruin brood was matig, het brood heerlijk, maar de sate niet doorverhit, jammer want op zich waren de kipdijen goed van smaak.
Daarbij was er wel heel weinig sate saus.
De sla was overvloedig, daardoor het bord te vol.
Mijn gezelschap moest de uitsmijter terug sturen wegens verbrande onderkant en het opnieuw geserveerde zag er glibberig uit.
Ik ga niet gauw nogeens.

Datum van bezoek: augustus 2019
9 augustus 2019 beoordeeld

Tijdens de Pullendagen op zoek voor de lunch. Dit Grandcafe zag er mooi en heel netjes uit. Wel groot, zeker het terras.

Interessante gerechten, wij gingen voor de gamba croquetten en gerookte zalm. Het geserveerde brood was lekker donker en zwaar. De zalm werd verder geserveerd met o.a. avocado en een gepocheerd ei en bearnaisesaus. De croquetten met basilicummayonaise. Prima combinaties.

Goede koffie, prima wijn en een extra cold biertje. De prijzen zijn betrekkelijk hoog, maar de gerechten zeer goed en vlotte en zeer vriendelijke bediening. Uiteindelijk afgerekend € 35,00 incl. TIP is prima.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Grandcafe Marron bekeken, bekeken ook

In Grandcafe Marron geweest? Deel je ervaringen!