“Alsof je in Griekenland bent !!!”

Restaurant AKROPOLIS Hoogeveen
Geclassificeerd als nr. 15 van 38 Restaurants in Hoogeveen
31 mei 2018 beoordeeld

Geweldig Grieks restaurant, vanaf half 2017 zitten Pascalis en Martha weer in dit restaurant na een paar jaar in Griekenland te zijn geweest. Het is weer geweldig lekker eten bij Akropolis. Met een enorme keus in zelf gemaakte heerlijke Griekse gerechten. Leuke bediening, super aardige Griekse familie die het runt. Een AANRADER !!!

20 april 2018 beoordeeld

Voor de zaak onderweg op doordeweekse dag. Van buiten had ik even twijfel: ""is het wel open" maar gelukkig de deur was niet op slot en binnen waren veel tafeltjes bezet en dat voor een doordeweekse woensdagavond. Vriendelijke en correcte ontvangst en gelijk een mandje met broodjes en wat smeer-spul op tafel, zo hoort het! En de gekozen schotel (Mykonos geloof ik) was heel lekker. Zeker aan te bevelen om te gaan eten. Puntje van aandacht: Ik reed er met de auto langs en had indruk dat ze gesloten waren (donkerer ramen en moeijlk te zien of er mensen binnen zitten) Toch maar geprobeerd, en achteraf gelukkig dat ze open waren want het was het waard!

12 februari 2018 beoordeeld

Samen met mijn schoonfamilie gegeten bij Grieks restaurant in de Hoofdstraat in Hoogeveen. De gerechten hadden zeker kwaliteit en is zeker een aanrader. Het vlees is op de juiste manier klaar gemaakt maar als je op vakantie bent geweest mis je toch de lamsgerechten die we gegeten hebben in Griekenland zelf. Het personeel is jong maar doen hun uiterste best om er een leuke avond van te maken.

7 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vrouw en jongste dochter heerlijk gegeten. Zowel voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren fantastisch. Alles is vers en goed bereid. Je merkt gelijk dat Pascal en zijn gezin weer terug zijn. De dames van de bediening zijn jong en enthousiast. Hier moet je gegeten hebben.

2 november 2017 beoordeeld

De sfeer is gezellig en de eigenaresse en haar zoon doen erg hun best om het een gezellig etentje te maken. De eigenaar staat zelf in de keuken.

De meisjes in de bediening zijn erg jong en onervaren. Hierdoor komt een verzoek aan de keuken niet door of de bediening zelf geeft geen terugkoppeling

Het eten was lekker, maar niet heel erg bijzonder en redelijk kleine porties.

Reizigers die Restaurant AKROPOLIS Hoogeveen bekeken, bekeken ook

In Restaurant AKROPOLIS Hoogeveen geweest? Deel je ervaringen!