29 april 2018 beoordeeld

Wij hebben hier een aantal heerlijke dagen doorgebracht. De sfeer is vriendelijk. Nette kamers met wel wat smalle bedden. Goede badkamer met regendouche. Uitstekende wifi. Het ontbijt is goed, maar niet uitbundig. Het hotel heeft beneden een prettige huiskamer met de hele dag door de mogelijkheid een kop koffie of thee te pakken. Fijne tuin op het zuiden. Tweepersoonskamer met balkon en zeezicht is aan te bevelen, het is heerlijk om vanuit je hotelkamer over de Waddenzee uit te kijken.

Kamertip: Neem kamer met balkon!
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner
19 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens het filmweekend Vlieland twee nachten in het hotel verbleven. Netjes, schoon, vriendelijke ontvangst. Fijne stortdouche op verder wat kleine kamer. Maar ook een kleine prijs dus prima.
Jammer van die eenpersoons toppers op de bedden. Het ontbijt was prima, de ontbijttafel echter benauwd klein. Kruip door sluip Dior naar de verder heerlijk verse koffie.
Een prima hotel met ruime tuin. Voor een volgende keer als de oostenwind weer is gaan liggen.
Filmweekend echt een aanrader trouwens!!!

Verbleef: maart 2018
16 augustus 2017 beoordeeld

Mooi ingerichte kames, goede bedden, stijlvolle inrichting in kamer en badkamer. Prima schoonmaak.

Niet alle kamers zijn even groot. Informeer dus best als je graag wat ruimer zit. De kamer op de straatkant heeft ook zin charme: je waant je in een museum met het zicht op de oude huisjes in de Dorpstraat. We een beetje gerommel van de straat. Maar kamer 19 (straatkant) onder het schuine dak spreken tot de verbeelding.

Aan de achterzijde op de 1ste verdieping een prachtig zicht op tuin en Waddenzee..

Thee/Koffie a volonté, hoe charmant.

Mooie zithoek met bar en tafeltjes. Wordt in 2017-2018 vernieuwd. Het zal dus nog mooier worden.

Lieve mensen die je ontvangen.

Kamertip: Dat verklappen we niet ;-)
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Ilmar V, General Manager van Het Vlielandhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2017

Beste Thomas Elias Lupus,

Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling! Dat waarderen wij enorm. Fijn om te horen dat uw verblijf zo goed is bevallen. U verwoord het erg mooi.

Hopelijk zien we u snel weer in ons hotel!

Het Vlielandhotel Team

3 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Midweek doorgebracht in dit familie Hotel met vriendelijk en behulpzame mensen. Uitzicht op tuin en waddendijk. Rust alom. Prima bedden en dito kamer. Kortom zeer geslaagde locatie en hartelijk dank aan eigenaren en personeel.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner

Beste meneer, mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling. Leuk om te horen dat u uw vakantie in alle rust bij ons heeft ervaren. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen!

Het Vlielandhotel Team

22 juni 2017 beoordeeld

Fijn hotel !
Wij hadden de familiekamer met uitzicht op de tuin.
Ruime kamer met een goede sfeer .
Badkamer gaan ze eind van dit jaar nog renoveren.
De tv. ontvangst was bar slecht , alleen maar blokjes of gewoon geheel geen ontvangst.
Het ontbijt is prima , maar geen roereieren , bacon en worstje zoals 1 van de foto's op tripadvisor doet vermoeden .
Diverse soorten brood , ham , kaas , salami , yoghurt , fruit , gekookt eitje en diverse zoetigheden zoals suikerbrood en zoet beleg.
Wat ik wel miste bij het ontbijt waren plakjes komkommer en tomaat !
Je kan ook lekker buiten eten wanneer je dit wenst of op je eigen terras bij de kamer
Wanneer je geboekt hebt incl. ontbijt mag je de hele dag door gratis koffie en thee pakken echt heerlijk , dit is een uitkomst !
Je kan zelfs nog kiezen uit verschillende soorten thee en koffie.
Dus al met al vinden we het een aanrader.

Kamertip: Kamer met tuinzicht of zeezicht.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner