“Duur”
Beoordeling van Strandpaviljoen 't Badhuys

Strandpaviljoen 't Badhuys
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Vlieland
Beschrijving: Heerlijk ontspannen sfeer met prachtig uitzicht over de Noordzee!
Beschrijving: Heerlijk ontspannen sfeer met prachtig uitzicht over de Noordzee!
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ziet er mooi uit maar prijzen echt wel te hoog voor wat je krijgt! Vooral als je strandtent wil zijn.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie en unieke locatie. Vriendelijk goed opgeleid personeel.Heerlijk op het strand.de kwaliteit van eten is goed .Verhalen over bereiding en kwaliteits vlees maken ze helemaal waar. Ik nam de Bavette steak.
Maakte alles waar wat men beweerde op de menukaart.

25 mei 2018 beoordeeld

Het Badhuys is een mooi groot paviljoen. Het ziet er zowel binnen als buiten mooi en sfeervol uit. We hebben er 2 dagen na elkaar geluncht. De ene dag een naanbrood met aangeklede falafel en brood met humus en avocado en heerlijke tomatenrauwkost: superlekker met een glas heerlijke pinot Grigio: TOP! De dag erna een simpoele kroket met brood. Helaas waren die niet echt goed heet. Smaak was wel goed. Bediening is vlot. Plek is heerlijk met zicht op zee en duin.

20 mei 2018 beoordeeld

Begin mei hier geluncht met z'n achten op het terras na een heerlijke wandeling. Door het mooie weer zat het terras vol. Wij zijn tijdens de lunch door veel verschillend personeel geholpen. Er leek totaal geen structuur in te zitten. Meerdere malen was er zelfs niemand van het personeel op het terras te zien. Het derde rondje drankjes voor bij de lunch kregen wij na de lunch geserveerd.
Eén van ons had een maaltijdsalade van rond de vijftien euro. Wij waren verrast dat er een dun laagje sla te vinden was op het bord. Dit meldend, kreeg hij wat stokbrood erbij.
Al met al, prachtige locatie. Leuk voor een drankje, maar geen eten meer voor ons.
Ik weet dat het voor Vlieland weer niet klopt, maar enige concurrentie zou wel aanscherpen.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Schitterend paviljoen. Volgens de ober een half jaar geleden opnieuw gebouwd. Alles is af. Heerlijk eten, lekkere wijn en chill music. Service is traag maar wie heeft er nu haast op Vlieland?

Reizigers die Strandpaviljoen 't Badhuys bekeken, bekeken ook

Vlieland, Friesland

In Strandpaviljoen 't Badhuys geweest? Deel je ervaringen!