Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 122
eDreamsUS$ 122
FindHotelUS$ 122
Agoda.comUS$ 122
StayForLong
Beoordeeld op 23 juli 2020

Wij logeerden 5 dagen in een superior room. De kamer is zeer smaakvol ingericht met sublieme bedden. Minpuntje: wel krap qua afmetingen voor € 175,- per nacht. Het ontbijt was zeer divers en smaakvol. Het restaurant biedt momenteel een betaalbaar 3 gangenmenu met sterren kwaliteit.
We begrijpen nu dat dit hotel permanent is volgeboekt

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 8 april 2020

Er zat een grote bloedvlek op de molton van het bed. De douche en toilet stonken naar riolering. Stoel op kamer zat onder de vlekken en was totaal versleten. Verder heel gehorig. Ontbijt viel tegen. Groene eieren. Absoluut geen aanrader. Vlieland is prachtig maar niet in dit hotel. Echt boek voor dit geld een ander hotel.

Kamertip: Ander wel schoon hotel kiezen.
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 13 januari 2020 via mobiele applicatie

Mooi gelegen hotel met fantastisch mooie kamers met heerlijke bedden. En heerlijk eten zowel ontbijt als diner. Echt een aanrader op Vlieland in de Dorpsstraat.Bijzonder hartelijke ontvangst.Echt aan te bevelen.wij hebben genoten !

Datum van verblijf: december 2019
badhotelbruin, General Manager van Badhotel Bruin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2020

Dag Peter,
Dank voor je aardige review; we hopen je gauw weer te mogen begroeten!
Hartelijke groet,
Team Badhotel Bruin

Beoordeeld op 24 november 2019 via mobiele applicatie

Een lang weekend met hond in een appartement in Badhotel Bruin. Fijne kamer, sfeervol hotel, leuke bar, vriendelijk personeel. Meteen bij binnenkomst al een kop koffie omdat er even een rijtje stond na aankomst van de boot. Zelfs even oppas voor de hond toen dat handig was. En die werd verwend! Echt supergeschikt personeel, heerlijk uitje!

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 22 augustus 2019

De familiekamer met aparte kinderslaapkamer leek ideaal. Helaas is de ouder slaapkamer naast de afzuiginstallaties van de keuken (oid?) en is er door het lawaai niet te slapen met de ramen open. Erg vervelend, vooral in de zomer! Verder is het meeste personeel onaardig en onattent. Restaurant ook een drama: de pasta van de kinderkaart bevatte mega veel wijn, echt ongelooflijk!
Massages bij de schoonheidsspecialiste zijn wel top! Maar in dit hotel slapen, nooit meer!

Datum van verblijf: augustus 2019