Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 122
eDreamsUS$ 122
FindHotelUS$ 122
Agoda.comUS$ 122
StayForLong
Beoordeeld op 19 februari 2019 via mobiele applicatie

Mooie kamer, sfeervol, heerlijk bedden en nog beter ontbijt. Wij hadden de goedkoopste classic room.
Kamers aan straat kant zijn iets gehorig door houten vloer maar de receptie heeft ons de 2de nacht naar een kamer aan de achterzijde verplaatst waar we heel blij mee waren.
Dit blijft ons favoriete hotel op Vlieland

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 5 oktober 2018

Wij waren hier in juni van dit jaar voor een bruiloft van vrienden op Vlieland.
Er is maar 1 echte hoofdstraat op Vlieland en dat is de Dorpsstraat. Middenin die straat staat dit hotel.
Bij binnenkomst een luxe gevoel.. Er staan mooie meubels en de sfeer is heel prettig. Warm onthaal en niks is te veel moeite voor het vriendelijke personeel.
Wij hadden een 2 persoonskamer en dit was prima voor 2 nachten. Wel vrij klein.. weinig loopruimte in de kamer zelf en je loopt al snel tegen elkaar op wanneer je een beetje door de kamer probeert te bewegen.
De badkamer is vergeleken bij de rest van de kamer wel vrij ruim. Dus dat is prettig.
Onze kamer zat aan de voorkant van het hotel en van het rumoer op straat heb je eigenlijk amper last.
Wel van de kamers om je heen. De wanden zijn niet heel dik gok ik. De mensen naast ons kon je goed horen praten en de mensen boven ons hadden een klein kind op de kamer wat lekker heen en weer aan het banjeren was. Niet hinderlijk, maar je hoorde soms wel meer dan gewenst.
Ontbijt in het hotel was prima. Alles was aanwezig en de ontbijtzaal was net als de rest van het hotel goed schoon en alles oogt fris en fruitig.
Zouden we weer een weekend naar Vlieland gaan, zonder kind, dan boeken we wel weer dit hotel omdat het al met al echt wel een prettige plek is om te verblijven.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 26 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is groter dan je zou verwachten. Het loopt ver door naar achteren. Het is aan te raden om een kamer aan de achterkant te nemen ivm het rumoer op straat laat in de avond.
De kleine kamers zijn prima een upgrade voor €20.- of €40:- vonden wij niet echt nodig. Het hotel heeft ook een grote binnentuin waar je lekker rustig kan zitten met een boek. De kamers hebben een prima bed,kleine badkamer maar die voldoet prima. Het ontbijt is top. Heerlijke broodjes en veel soorten beleg en eieren. Het Badhotel Bruin is echt een aanrader en een plek waar je graag terugkomt.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 19 augustus 2018 via mobiele applicatie

In augustus een week verbleven in dit hotel.

Laat ik beginnen te zeggen dat wij behoorlijk wat "hotel ervaring" hebben en absoluut niet veeleisend zjn.

Aankomst:

Bij aankomst om 11:00 uur in het hotel geen "Hallo" of "Welkom" maar slechts:" Wat is uw achternaam en uw telefoonnummer dan bel ik wel als de kamer klaar is, zal niet lang meer duren hoor". Om 14:30 uur gebeld dat de kamer klaar was, opzich prima maar 3,5 uur is voor ons niet "zal niet lang meer duren hoor" zoals werd gesteld.

Kamer:

Wij hadden een standaard appartement geboekt wat voldeed aan alle eisen maar voor 146(!) Euro per nacht mag je echt wel iets meer verwachten. Uitzicht was het dak van de buren en meer niet en daarnaast was het balkon erg klein. Daarnaast zat onze kamer boven een soort afvoer van de hotel keuken waardoor veel geluid hoorbaar was. Ik zou het willen vergelijken met de hoogste stand van de afzuigkap en dit gedurende de hele dag op enkele kleine pauzes na.

Wij zijn, door omstandigheden, nog een extra nacht gebleven op Vlieland en konden dat doen in een standaard hotelkamer van Badhotel bruin. Kamer was voldoende maar geen kleine dingen die je voor dit geld (120 euro voor een nacht) wel mag verwachten. Zoals een waterkoker voor een kopje thee, koffie of in ons geval voor het maken van een flesje melk voor onze dochter.

Service:

Wij lezen verschillende berichten over badhotel Bruin qua service ervaring. Wij vonden de service echt dik ondermaats. Zoals gezegd begon dit al bij het inchecken maar ook op een aantal telefonische vragen(over storing van de Chromecast) werden wij niet netjes te woord gestaan. Het gezucht was letterlijk hoorbaar en als eerste reactie kregen wij te horen: "Nee hoor hij doet het wel, u heeft vast zelf iets verkeerd gedaan".

Ook hadden wij, zoals gezegd, nog een nacht bijgeboekt in een gewone hotelkamer omdat we toch nog 1 nacht langer wilden blijven. Op de dag dat we moesten "verhuizen" van de ene naar de andere kamer werden wij s'ochtends gebeld door de receptie die met dwingende stem zei: "Ik wil dat u NU gaat verhuizen".

Conclusie:

Vlieland is een prachtig eiland, misschien komen wij nog eens terug maar zullen dan zeker niet in dit hotel verblijven. Wie ruim 1100 euro voor 7 nachten moet betalen mag zeker veel meer verwachten op het gebied van gastvrijheid en hotelkamers.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 24 juli 2018

We sliepen in 1 fan de familie kamers, een mooie ruime kamer met goede bedden. Ook de douche was prima. Het ontbijtbuffet bood voor ieder wat wils. We waren er maar kort en konden niet de wellness proberen, houden we nog tegoed voor een andere keer.

Datum van verblijf: juli 2018