Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 178
eDreamsUS$ 173
Agoda.comUS$ 173
StayForLong
Travelocity
Beoordeeld op 4 juni 2021

De locatie is ideaal, we komen hier al een aantal jaren ook met de rest van de familie. De kamers zijn altijd schoon en de service van het personeel is erg goed. Een prettig verblijf waar we nog vaak gebruik van gaan maken.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 22 mei 2021 via mobiele applicatie

Altijd fijn om hier te verblijven. De appartementen zijn ruim, heerlijke bedden. Supervriendelijk personeel. De ligging zo vlak bij de boot en de Dorpsstraat vind ik ideaal. Als enige verbeterpunt zou ik aanraden om de tv’s een slag groter aan te schaffen en een boxje waarop je je muziek van je telefoon kan aansluiten. Verder top!

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 10 november 2020

Dichtbij de boot en het centrum. Het is een mooi complex met veel voorzieningen. Het geboekte appartement bevond zich op de begane grond en was zeer comfortabel. Moderne en complete inrichting. Goede bedden, groot terras, complete keukeninventaris en veel handdoeken. Eén heerlijke plek voor je verblijf op Vlieland.

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 4 oktober 2020 via mobiele applicatie

Perfecte ligging, 2 minuten lopen van de boot. Heerlijk ruim volledig uitgerust appartement. Door Corona moest je voor het zwembad reserveren, buiten receptie uren kon je de reservering niet regelen, dat was erg jammer. Restaurant was gesloten dus geen mogelijkheid om te ontbijten.
Verder vriendelijk personeel en zeer schoon. In de buurt ruime keuze aan restaurants.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 17 augustus 2020 via mobiele applicatie

Ook al was het maar voor 1 nachtje, hier komen we graag terug. Het appartement was zeer ruim met een goed uitgeruste keuken. Ook het balkon was ruim en voorzien van tuinset. Enige minpuntjes: de 2e slaapkamer (met stapelbed) had geen ramen, hetgeen de kinderen wat benauwend vonden. Ook was het appartement wat gehorig (rennende kinderen boven, deuren dichtslaan).
Ontbijt is niet inbegrepen in de prijs, wat voor deze prijs toch wel fijn zou zijn.

Datum van verblijf: augustus 2020