Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreamsUS$ 173
PricelineUS$ 178
Agoda.comUS$ 174
CheapTickets
StayForLong
Beoordeeld op 22 mei 2021 via mobiele applicatie

Altijd fijn om hier te verblijven. De appartementen zijn ruim, heerlijke bedden. Supervriendelijk personeel. De ligging zo vlak bij de boot en de Dorpsstraat vind ik ideaal. Als enige verbeterpunt zou ik aanraden om de tv’s een slag groter aan te schaffen en een boxje waarop je je muziek van je telefoon kan aansluiten. Verder top!

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 10 november 2020

Dichtbij de boot en het centrum. Het is een mooi complex met veel voorzieningen. Het geboekte appartement bevond zich op de begane grond en was zeer comfortabel. Moderne en complete inrichting. Goede bedden, groot terras, complete keukeninventaris en veel handdoeken. Eén heerlijke plek voor je verblijf op Vlieland.

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 4 oktober 2020 via mobiele applicatie

Perfecte ligging, 2 minuten lopen van de boot. Heerlijk ruim volledig uitgerust appartement. Door Corona moest je voor het zwembad reserveren, buiten receptie uren kon je de reservering niet regelen, dat was erg jammer. Restaurant was gesloten dus geen mogelijkheid om te ontbijten.
Verder vriendelijk personeel en zeer schoon. In de buurt ruime keuze aan restaurants.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 17 augustus 2020 via mobiele applicatie

Ook al was het maar voor 1 nachtje, hier komen we graag terug. Het appartement was zeer ruim met een goed uitgeruste keuken. Ook het balkon was ruim en voorzien van tuinset. Enige minpuntjes: de 2e slaapkamer (met stapelbed) had geen ramen, hetgeen de kinderen wat benauwend vonden. Ook was het appartement wat gehorig (rennende kinderen boven, deuren dichtslaan).
Ontbijt is niet inbegrepen in de prijs, wat voor deze prijs toch wel fijn zou zijn.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 1 juli 2020 via mobiele applicatie

Met vriendenclub twee dagen in dit complex gezeten. Mooi en ruim appartement met uitzicht op duinen. Op steenworp van ferry, restaurants en zee. Goede uitvalsbasis voor wandelingen. Aandachtspunt is de opgang naar ons appartement 410. Heel nauw warm en niet fris trappenhuisje met stoelen die in de weg stonden. Lift komt daar ook op uit.

Datum van verblijf: juli 2020