Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 94
eDreamsUS$ 94
Agoda.comUS$ 94
TripadvisorUS$ 94
StayForLong
Beoordeeld op 22 juni 2021

We hebben overnacht in een standaard kamer. Een eenvoudige kamer met prima bedden en schoon. Helemaal niets op aan te merken. Het ontbijt, in de prijs inbegrepen, is uitstekend. Ruim assortiment. Prijs / kwaliteit staat mede hierdoor wel op een erg hoog niveau! Oh ja en de meer dan vriendelijke service, ja...wij zien nu al uit naar ons volgende verblijf in dit hotel!

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 20 mei 2021

Wij hadden een standaardkamer en die was bijzonder gehorig (kan ook niet anders is een heel oud pand) . badkamer is al gemoderniseerd en hoop dat de rest van de kamers ook volgt. beetje oubollig. Ontbijt prima geregeld (in coronatijd). Receptiepersoneel mag nog op cursus klantvriendelijkheid.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 8 april 2021

We verbleven in een charmekamer met eigen terras en het was heerllijk. Zeer sfeervol, goed bed, beste douche ooit en heel rustig. Met een tafeltje op de kamer genoten van goed ontbijt & diner. Uitstekend geregeld. Absolute aanrader!

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 30 januari 2021

We hebben een leuk verblijf achter de rug die goed was verzorgd ondanks deze moeilijke periode.
Het ontbijt en diner word goed geregeld via de keuken van Plezant.
Voor de geruststelling mag worden opgemerkt dat het Coronabeleid goed word nageleefd.

Kamertip: Kamer nummer 105 geeft een mooi uitzicht over de Waddenzee en de haven.
Datum van verblijf: januari 2021
Beoordeeld op 14 oktober 2020 via mobiele applicatie

Hotel vlak bij de aankomst van de boot, dit is ideaal. We wat gedateerd en kamer aan de kleine kant. Wel met balkon en mooi uitzicht op de Waddenzee en aankomst veerboot.Wat enorm stoort is dat de bedden mega kraken, bij iets verliggen of omdraaien kraakt het te ERG.
Personeel is héél vriendelijk en een heel goed ontbijt, Ontbijt in 2 shifts ivm corona.
Locatie is een goede uitvalbasis om Vlieland te ontdekken.
Heerlijk gegeten bij Plezant, het restaurant van Loods.

Datum van verblijf: oktober 2020