Beoordeeld op 14 augustus 2020 via mobiele applicatie

Vanwege Covid-19 in Nederland op vakantie. Last minute nog een aantal dagen Vlieland kunnen boeken! We hadden een kamer op de 2de verdieping, geen overbodige luxe maar alles was aanwezig. Ontbijt is prima, ‘minibarservice’ in het restaurant ook goed geregeld! Goed verblijf gehad!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 11 juni 2020

Vriendelijke personeel, nette kamer. Hotel kan her en der een beetje aandacht gebruiken (trappenhuis bijvoorbeeld). Ontbijt prima. Genoeg aandacht voor Covid-19 zaken. Verder een prima prijs / kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 21 februari 2020 via mobiele applicatie

Leuk hotel dichtbij de haven (loopafstand van 250 m). Volledig ingerichte kamers, uitzicht op zee. Gezellig bijbehorend café, uitgebreid goed ontbijt. Bijbehorend restaurant “Plezant” tegenover het hotel, prima geschikt om lekker te eten.
Kortom: een aanrader voor een weekendje weg op Vlieland.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 14 januari 2020

Leuk hotel met een uitgebreid ontbijt, we hadden een prima kamer via hotelveiling .
Was prima geregeld mbt het huren van fietsen, en kregen nog een hapjesplank in het tegenover gelegen restaurant (plezant) waar we nadien uitstekend gegeten hebben

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 11 december 2019

Een wat ouder maar zeer sfeervol hotel. Er is een loeigezellige bruine kroeg bij. Aardig personeel. Uitzicht vanaf je kamer op de Wadden! Het ontbijt is werkelijk heel goed. Het bijhorende restaurant "Plezant" aan de overkant is ook goed en gezellig.

Datum van verblijf: april 2019