Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Expedia.com
US$ 111
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 30-01-22
Booking.com
US$ 105
Aanbieding bekijken
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.com
US$ 111
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 30-01-22
PricelineUS$ 111
TravelocityUS$ 111
CheapTicketsUS$ 111
alle 15 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (120)
Beoordelingen filteren
120 resultaten
Waardering van reizigers
38
61
13
3
5
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
38
61
13
3
5
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 120 beoordelingen
Beoordeeld op 3 oktober 2021

Bedden worden niet opgemaakt, zeer slechte schoonmaak en beddenopmaak. (zie foto)
Geen enkele keer bed verschoond en geen enkele keer badkamer schoongemaakt.
Zelf wc papier gepakt bij de toiletten in de gang en zelf maar ons toilet gepoetst.
Gezelligheid onder personeel ver te zoeken.
Jammer, maar wij komen hier niet terug.

Datum van verblijf: augustus 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 892damlad
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
WestCord Hotel de Wadden, Other van WestCord Hotel De Wadden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2021

Beste meneer, mevrouw 892damlad,

Hartelijk dank voor uw review.

Jammer dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.
Dit is namelijk ook niet onze gang van zaken, hoe wij hier werken.

Graag zou ik u namens Team Hotel de Wadden, wat aan willen bieden.
zou misschien zo vriendelijk willen zijn om contact op te nemen via jorine.ponjee@westcordhotels.nl

Graag hoop ik van u te horen, hopende dat u ons nog een tweede kans wil bieden.

Met vriendelijke groet,
WestCord Hotel de Wadden

Jorine Ponjee | Operational Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 juli 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk op het terras met familie fles witte wijn gedronken. Leuk om te kijken naar de vele voorbijgangers. Uitgebreide wijnkaart. Voorts vriendelijke bediening. Mogelijk een hapje erbij te nemen natuurlijk ter verhoging van de vreugde.

Datum van verblijf: juli 2021
Reistype: Reisde met familie
Bedank rofekamp
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 mei 2021 via mobiele applicatie

Van 7 t/m 9 mei 2 nachten in het hotel verbleven. Ontbijt en Diner op de kamer. Ontbijt in de zaal zelf uitkiezen. Diner van de kaart vooraf bestellen. Werd op de kamer gebracht. Fijn bed, prima badkamer.

Datum van verblijf: mei 2021
Reistype: Reisde met een partner
2  Bedank ABorhem
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
WestCord Hotel de Wadden, Other van WestCord Hotel De Wadden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2021

Beste meneer, mevrouw Borhem,

Hartelijk dank voor de mooie recensie en uw verblijf bij WestCord Hotel de Wadden.

Wij hopen u graag nog eens te zien.

Met gastvrije groet,
Team WestCord Hotel de Wadden

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 maart 2021

Soms kom je op een plek waar de gastvrijheid echt voelbaar is vanaf het eerste contact. Dat hadden we meteen bij hotel de Wadden: hartelijk bij de reservering, een warm welkom bij aankomst en het eten van het restaurant is Top. De kamer is ruim van opzet met een fijn bed. En daar bovenop verwenden ze ons met extra's. Natuurlijk zijn er de beperkingen door corona. Zij gaan daar echter zo goed mee om dat je er geen enkele last van hebt. Een paar dagen verblijf voelt daardoor als een dikke week vakantie. Heerlijk.

Datum van verblijf: maart 2021
Bedank PleinNijmegen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
WestCord Hotel de Wadden, Other van WestCord Hotel De Wadden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2021

Beste PleinNijmegen,

Hartelijk dank voor de mooie recensie.
Fijn dat u zo heeft genoten en dat het als vakantie heeft gevoeld.

Graag tot ziens.

Met vriendelijke groet,
Team WestCord Hotel de Wadden

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 maart 2021 via mobiele applicatie

Meest vreselijke broodje caprese ooit! Een stuk stokbrood verdronken in olijfolie, hard broodje volledig zacht,......gewoon liefdeloos, hoe moeilijk kan het zijn...de wijnbar ziet er leuk uit, maar eten is gewoon troep !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Datum van verblijf: maart 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank foodieRW
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
WestCord Hotel de Wadden, Other van WestCord Hotel De Wadden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2021

Beste meneer/mevrouw FoodieRW,

Bedankt voor uw reactie.

Vervelend om te lezen dat is gebeurd, terwijl u lekker trek had in een broodje caprese.

Graag willen wij u tegemoet komen, zou zo vriendelijk willen zijn om uw gegevens naar ons toe te mailen. dit mag naar receptie.dewadden@westcordhotels.nl.

Verder zullen wij dit intern bespreken en oplossen, zodat dit niet meer gebeurd.

Met vriendelijke groet,
Team WestCord Hotel de Wadden

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken