Gratis annuleren tot 30-01-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 30-01-22
PricelineUS$ 111
TravelocityUS$ 111
CheapTicketsUS$ 111
Beoordeeld op 3 oktober 2021

Bedden worden niet opgemaakt, zeer slechte schoonmaak en beddenopmaak. (zie foto)
Geen enkele keer bed verschoond en geen enkele keer badkamer schoongemaakt.
Zelf wc papier gepakt bij de toiletten in de gang en zelf maar ons toilet gepoetst.
Gezelligheid onder personeel ver te zoeken.
Jammer, maar wij komen hier niet terug.

Datum van verblijf: augustus 2021
WestCord Hotel de Wadden, Other van WestCord Hotel De Wadden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2021

Beste meneer, mevrouw 892damlad,

Hartelijk dank voor uw review.

Jammer dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.
Dit is namelijk ook niet onze gang van zaken, hoe wij hier werken.

Graag zou ik u namens Team Hotel de Wadden, wat aan willen bieden.
zou misschien zo vriendelijk willen zijn om contact op te nemen via jorine.ponjee@westcordhotels.nl

Graag hoop ik van u te horen, hopende dat u ons nog een tweede kans wil bieden.

WestCord Hotel de Wadden

Jorine Ponjee | Operational Manager

Beoordeeld op 6 juli 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk op het terras met familie fles witte wijn gedronken. Leuk om te kijken naar de vele voorbijgangers. Uitgebreide wijnkaart. Voorts vriendelijke bediening. Mogelijk een hapje erbij te nemen natuurlijk ter verhoging van de vreugde.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 9 mei 2021 via mobiele applicatie

Van 7 t/m 9 mei 2 nachten in het hotel verbleven. Ontbijt en Diner op de kamer. Ontbijt in de zaal zelf uitkiezen. Diner van de kaart vooraf bestellen. Werd op de kamer gebracht. Fijn bed, prima badkamer.

Datum van verblijf: mei 2021
WestCord Hotel de Wadden, Other van WestCord Hotel De Wadden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2021

Beste meneer, mevrouw Borhem,

Hartelijk dank voor de mooie recensie en uw verblijf bij WestCord Hotel de Wadden.

Wij hopen u graag nog eens te zien.

Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 26 maart 2021

Soms kom je op een plek waar de gastvrijheid echt voelbaar is vanaf het eerste contact. Dat hadden we meteen bij hotel de Wadden: hartelijk bij de reservering, een warm welkom bij aankomst en het eten van het restaurant is Top. De kamer is ruim van opzet met een fijn bed. En daar bovenop verwenden ze ons met extra's. Natuurlijk zijn er de beperkingen door corona. Zij gaan daar echter zo goed mee om dat je er geen enkele last van hebt. Een paar dagen verblijf voelt daardoor als een dikke week vakantie. Heerlijk.

Datum van verblijf: maart 2021
WestCord Hotel de Wadden, Other van WestCord Hotel De Wadden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2021

Beste PleinNijmegen,

Hartelijk dank voor de mooie recensie.
Fijn dat u zo heeft genoten en dat het als vakantie heeft gevoeld.

Graag tot ziens.

Beoordeeld op 7 maart 2021 via mobiele applicatie

Meest vreselijke broodje caprese ooit! Een stuk stokbrood verdronken in olijfolie, hard broodje volledig zacht,......gewoon liefdeloos, hoe moeilijk kan het zijn...de wijnbar ziet er leuk uit, maar eten is gewoon troep !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Datum van verblijf: maart 2021
WestCord Hotel de Wadden, Other van WestCord Hotel De Wadden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2021

Beste meneer/mevrouw FoodieRW,

Bedankt voor uw reactie.

Vervelend om te lezen dat is gebeurd, terwijl u lekker trek had in een broodje caprese.

Graag willen wij u tegemoet komen, zou zo vriendelijk willen zijn om uw gegevens naar ons toe te mailen. dit mag naar receptie.dewadden@westcordhotels.nl.

Verder zullen wij dit intern bespreken en oplossen, zodat dit niet meer gebeurd.