Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 129
Orbitz.comUS$ 129
TravelocityUS$ 129
CheapTicketsUS$ 129
FindHotelUS$ 128
HurbUS$ 129
Beoordeeld op 9 mei 2021 via mobiele applicatie

Van 7 t/m 9 mei 2 nachten in het hotel verbleven. Ontbijt en Diner op de kamer. Ontbijt in de zaal zelf uitkiezen. Diner van de kaart vooraf bestellen. Werd op de kamer gebracht. Fijn bed, prima badkamer.

Datum van verblijf: mei 2021
WestCord Hotel de Wadden, Other van WestCord Hotel De Wadden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2021

Beste meneer, mevrouw Borhem,

Hartelijk dank voor de mooie recensie en uw verblijf bij WestCord Hotel de Wadden.

Wij hopen u graag nog eens te zien.

Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 26 maart 2021

Soms kom je op een plek waar de gastvrijheid echt voelbaar is vanaf het eerste contact. Dat hadden we meteen bij hotel de Wadden: hartelijk bij de reservering, een warm welkom bij aankomst en het eten van het restaurant is Top. De kamer is ruim van opzet met een fijn bed. En daar bovenop verwenden ze ons met extra's. Natuurlijk zijn er de beperkingen door corona. Zij gaan daar echter zo goed mee om dat je er geen enkele last van hebt. Een paar dagen verblijf voelt daardoor als een dikke week vakantie. Heerlijk.

Datum van verblijf: maart 2021
WestCord Hotel de Wadden, Other van WestCord Hotel De Wadden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2021

Beste PleinNijmegen,

Hartelijk dank voor de mooie recensie.
Fijn dat u zo heeft genoten en dat het als vakantie heeft gevoeld.

Graag tot ziens.

Beoordeeld op 7 maart 2021 via mobiele applicatie

Meest vreselijke broodje caprese ooit! Een stuk stokbrood verdronken in olijfolie, hard broodje volledig zacht,......gewoon liefdeloos, hoe moeilijk kan het zijn...de wijnbar ziet er leuk uit, maar eten is gewoon troep !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Datum van verblijf: maart 2021
WestCord Hotel de Wadden, Other van WestCord Hotel De Wadden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2021

Beste meneer/mevrouw FoodieRW,

Bedankt voor uw reactie.

Vervelend om te lezen dat is gebeurd, terwijl u lekker trek had in een broodje caprese.

Graag willen wij u tegemoet komen, zou zo vriendelijk willen zijn om uw gegevens naar ons toe te mailen. dit mag naar receptie.dewadden@westcordhotels.nl.

Verder zullen wij dit intern bespreken en oplossen, zodat dit niet meer gebeurd.

Beoordeeld op 24 juli 2020 via mobiele applicatie

“Op zicht” dit restaurant uitgekozen om wat voorgerechten te eten met een wijntje. Wijn is prima. Echter de gerechten onder de maat. Bv Mozzarella met tomaat voor 14,50 waarbij mozzarella geen buffel maar “goedkoop uit supermarkt” kwaliteit is..
Bediening overigens heel vriendelijk.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 20 juli 2020 via mobiele applicatie

Vieze horeca pizza uit een pakje. Vreselijk zout met fabrieksbodem. Absoluut niet vers ondanks dat men hiermee adverteert. Desondanks durft men er 15 euro voor te rekenen. Geen aanrader. Niet aan te bevelen. Geen goede prijs kwaliteit.

Datum van verblijf: juli 2020