“Niét doen met mist”

Geclassificeerd als nr. 1 van 13 dingen om te doen in Vlieland
Type: Bustours, Tours
Attractiegegevens
30 mei 2018 beoordeeld

Dit is vast een héél leuk uitje met mooi weer, maar wij troffen vandaag mist en dan is het eigenlijk twee uur met zestig mensen in een vrachtauto op elkaar zitten zonder iets te zien. Het drenkelingenhuisje kun je evengoed bezoeken, maar Texel en die mooie zandvlakte is niet te zien en zeehonden spotten was er ook niet bij. Ik begrijp niet waarom ze het met zulk weer niet afgelasten (ja vanwege het geld 16,50 pp x 60 natuurlijk, maar dat is niet echt oké).

25 mei 2018 beoordeeld

op een zonnige pinksterzondag met de vliehorsexpress mee gegaan: in een woord geweldig! Eindeloze zandplaat, prachtig uitzicht op Texel, zeehondjes die nieuwsgierig hun koppies boven water uitsteken. Er wordt ruim de tijd genomen om even rond te kijken. De bestuurder, ik geloof dat hij Maarten heet, is een prettige man met droge humor. Er wordt ook een bezoek gebracht aan het drenkelingenhuisje wat nu een juttersmuseum is met een paar leuke vondsten met bijhorend verhaal. Een en ander werd nog gezelliger met de accordeonmuziek van Walter. We hebben het genoten.

20 mei 2018 beoordeeld

Mooie ervaring met prachtig weer. Met de Vliehors Expres richting het meest westelijke puntje van Vlieland. Aan de overkant zie je Texel liggen, met geluk zwemmen de zeehonden aan je voorbij en het Drenkelingenhuisje heeft toch wel iets.
Bijzondere ervaring om niet terug te gaan met de wagen, maar terug te lopen naar de bewoonde wereld.

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Best prijzig op voor een gezin, maar het is het zeker waard. Leuk ontvangst, accordeon aan boord. Mooie vergezichten en de kinderen keken hun ogen uit. Reddinghuisje stelt niet zoveel voor, maar wel grappig gedaan. Geen zeehonden gezien.

Bekijk meer beoordelingen
17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks dat t niet helder was, toch een bijzondere ervaringen. De eigenaar is een vriendelijke, grappige man. Lekkere ontspannen trip gehad. Een aanrader!

Reizigers die De Vliehors Expres bekeken, bekeken ook

In De Vliehors Expres geweest? Deel je ervaringen!