“Prima”

Keukens: Europees, Frans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Reserveringen
2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Smaakvol modern ongericht restaurant, waar men door een zeer vriendelijke gastheer wordt ontvangen. Restaurant zonder menu kaart, maar hier wordt een 5 - gangen verrassingsmenu geserveerd. Wij kozen voor een wijnarragement(bob) en de keuze die men gemaakt had tezamen met de gerechten was een goed geheel.
Het eten was verrassend en goed op smaak,zonder uitschieters was het een prima prijs/kwaliteits verhouding met een goede bediening.
Wie een avond culinair uit wil, zal bij Resataurant Zuiver zich zeker kunnen vermaken.

25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is terecht een van de betere op het eiland. Met liefde worden de gangen bereid door de keukenbrigade en zelfs naar tafel gebracht. Het bedienend personeel is vriendelijk en legt met passie de gerechten en bij passende wijnen erbij uit. Ook de vegetariër kan hier prima eten zonder dat de truc van het weglaten gebruikt word. Reserveren is gewenst en honden zijn toegestaan! Voor een compleet avondje uit met lekker eten en drinken kunnen wij zuiver zeker aanbevelen!

2 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer na weggelopen te zijn uit Badhuys wegens baardmanskok in de keuken alhier in de avond heerlijk gegeten, niets op aan te merken. Maar na mijn slechte-hygiene-ervaring in het Badhuys keek ik eens goed rond bij Zuiver en schrok toch ook. Ten eerste eet je van een kale houten tafel zonder kleedje of placemat. Bestek dus zo op tafel. Tussendoor worden de tafels wel even afgenomen, maar met een lapje, en is dat nu wel echt fris? Bestek komt gedeeltelijk uit een oud blik dat op tafel staat, ik twijfel aan de reinheid van dit blik. Ik zat naast het raam, en zag spinnewebben en veel vuil op de kozijnen en helemaal smerig was de vloer tegen het venster aan. Een vette onvoldoende voor hygiene alhier. Eten was overigens goed, wijnkaart zeer matig, geen goede prijs-kwalitieit verhouding, zeer beperkte keuzemogelijkheid. Het zg. wijnarrangement probeerde mijn tafeldame, de helft van de geschonken wijnen stonden haar niet erg aan, dessertwijn ronduit foute keuze bij dit mierzoete maar heerlijke toetje. Kortom, ik kom wat terug op mijn vorige beoordeling, het gaat hier achteruit. Helaas.

21 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten samen met onze vrienden van een verrukkelijk 5-gangen diner met bijpassend wijnarrangement.
Alles heel mooi op elkaar afgestemd.
De bediening super vriendelijk en attent.
Compliment voor de heerlijke "snert maar dan anders"
En het toetje was gewoon geweldig.

10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke avond hebben wij gehad. Vriendelijke, leuke bediening. Eten was verrukkelijk, heerlijke combinaties en smaak sensaties. Ook het wijnarrangement erbij was top! Zeker een aanrader!

Reizigers die Restaurant Zuiver bekeken, bekeken ook

In Restaurant Zuiver geweest? Deel je ervaringen!