“Geweldig”

Keukens: Europees, Frans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Reserveringen
10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke avond hebben wij gehad. Vriendelijke, leuke bediening. Eten was verrukkelijk, heerlijke combinaties en smaak sensaties. Ook het wijnarrangement erbij was top! Zeker een aanrader!

6 januari 2018 beoordeeld

Dat met eenvoudige ingrediënten geweldig lekkere gerechten geserveerd worden, bewijzen de koks in dit restaurant. Hier wordt op een aangenaam moderne manier gekookt. Al dat lekkers wordt begeleid met prima wijnen. Het was een uiterst aangename avond!

22 december 2017 beoordeeld

Modern ingericht restaurant met een "eenvoudige" kaart. Een vijf gangen menu. Smakelijk gevarieerde gerechten. Aardig personeel

10 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We genoten van een heerlijk weekend op Vlieland met als één van de hoogtepunten het diner bij Zuiver.

Het vijf-gangen menu was erg mooi en nergens saai. Een kaasplank met maar één soort kaas, in welk restaurant durven ze daar mee aan komen?

De staf is relaxed, blij en vriendelijk.

Wij waren erg tevreden!

7 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

A la carte kun je er niet eten. In plaats daarvan wordt je een avond lang verrast met prachtige gerechten en heerlijke wijnen. Hele mooie balans tussen smaak en hoeveelheid. Aardige en zeer verzorgde bediening. Aanrader! Kortom: nog een reden om naar Vlieland te gaan!

Reizigers die Restaurant Zuiver bekeken, bekeken ook

In Restaurant Zuiver geweest? Deel je ervaringen!