“Heerlijk eten, gevarieerde”

De Herbergh van Flielant
Geclassificeerd als nr. 4 van 24 Restaurants in Vlieland
Keukens: Frans
4 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, gevarieerde kaart! Prijs kwaliteit helemaal in balans! Lekkere huiswijn en gezellig personeel.... zo gastvrij.

Datum van bezoek: oktober 2020

17 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke kamer,mooi uitzicht,goed ontbijtbuffet,kaart uitstekend. Vriendelijk personeel.
Een aanrader.

Datum van bezoek: september 2020
10 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Getwijfeld tussen gemiddeld en heel goed maar uiteindelijk gaf het eten de doorslag naar heel goed. De escargos als voorgerecht waren voortreffelijk en de dunne lende gaf de doorslag naar heel goed. Complimenten aan de keuken. De inrichting is koud, kil en zakelijk net zoals de bediening en dat is echt jammer. Mijn tip: werk hieraan en jullie zijn echt de moeite waard.

Datum van bezoek: september 2020
20 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend vriendelijk personeel die direct voor ons regelde dat we buiten konden zitten onder de luifel. Carpaccio was iets flauw maar daarentegen was de Vega saté echt heerlijk. Gewoon prima eten zou ik zeggen!

Datum van bezoek: augustus 2020
28 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gemiddeld restaurant. Carpaccio flauw en weinig smaak. Als bijgerecht aardappelgratin. Heeft zeker niet onze voorkeur. Biefstuk te doorbakken. Vriendelijke bediening en doen echt hun best. Voor ons prijs/kwaliteit verhouding niet oké. Jammer maar voor ons dus niet voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die De Herbergh van Flielant bekeken, bekeken ook

In De Herbergh van Flielant geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.