“Heerlijk eten, leuke kaart”
Beoordeling van Plezant

Plezant
Geclassificeerd als nr. 6 van 25 Restaurants in Vlieland
Keukens: Nederlands
30 mei 2018 beoordeeld

Plezant is een erg leuk eetcafé in Vlieland. We zijn er tijdens ons verblijf in de meivakantie twee keer geweest. Eén keer voor een borrel en één keer voor diner. Voor het diner hadden we gereserveerd, en dat is ook nodig.
Het principe van zelf je burger samenstellen is leuk, en zorgt ervoor dat je geen dingen krijgt die je niet wil. Ze hebben daarnaast ook lekkere gerechten op de kaart zoals de zalm.
De sfeer is fijn, het restaurant is leuk ingericht. Als je nog even moet wachten op je tafeltje hebben ze twee grote banken waar je rustig met een drankje kunt zitten.
Plezant is wel één van de vele restaurants op de Waddeneilanden die last heeft van het tekort aan personeel. Beide dagen dat we er waren liepen er twee serveersters. Beiden liepen ze de longen uit hun lijf, maar desondanks lukte het ze niet om iedereen op tijd te helpen. Niks ten nadele van de dames, want die deden ontzettend hun best en hadden bovendien constant een glimlach op hun gezicht.

9 mei 2018 beoordeeld

Wat een waardeloze bediening , je wordt hier compleet genegeerd en het duurt eeuwen voordat je bestelling wordt opgenomen en nog langer voor je het krijgt. Daarnaast is het eten zeer matig, inclusief de verbrande friet.

25 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons bezoek begon niet zo goed. Onze gereserveerde tafel was over het hoofd gezien waardoor alles bezet was en we ong. 30-40 min moesten wachten... maar dit werd keurig opgelost met een drankje van het huis.

Het eten was het wachten zeker waard. Heerlijke borrelplanken als voorgerecht (super lekkere en verse hapjes). Daarna kozen we voor wisselende gerechten. De biefstuk was voortreffelijk, de hamburger die je zelf kon samenstellen heerlijk! Voor kinderen zijn er frietjes met een snack. De prijs kwaliteit verhouding is prima.

Heel prettig dat je hier naast je drankjes ook gewoon een karaf kraamwater kan bestellen (kosteloos).

Zeker een aanrader!

17 april 2018 beoordeeld

Origineel concept: je stelt zelf je eigen hamburger samen uit een hele reeks van ingredienten. Wordt mooi gepresenteerd, ruime portie en lekker klaargemaakt.

17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon een bruin café om lekker te hangen en borrelhapje te nemen. Lekker om bij de openhaard te zitten

Reizigers die Plezant bekeken, bekeken ook

In Plezant geweest? Deel je ervaringen!