Hoogtepunten uit beoordelingen

Beoordeeld op 23 augustus 2019
Cor J
Lees alle 14 beoordelingen

Beoordeeld op 25 augustus 2019

Relaxt weekend gehad met vrienden, leuke verschillende activiteiten gedaan. Er is van alles mogelijk en denken graag met je mee!

Beoordeeld op 23 augustus 2019

Een golfsurfles geboekt met het hele gezin. De uitleg was duidelijk en ook werden we goed voorgelicht over de gevaren & mechaniek van de zee. Een super ervaring !

Beoordeeld op 13 augustus 2019

Lekker ge-Blokart! Goede afspraken werden snel gemaakt en op het vlakste en hardste deel van Vlieland konden we lekker Blokarten. Ruim voldoende (reserve) materiaal voorhanden van goede kwaliteit en verschillende zeiltjes om voor de juiste persoon bij de heersende omstandigheden goed te kunnen zeilen. Vriendelijk onthaal door Bas en goede uitleg, daardoor konden we snel van slag en hebben we maximaal kunnen genieten! Weer bedankt voor de geweldige ervaring!

Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

Was echt super leuk om te doen! Leuke ervaring en goede begeleiding plus uitleg super ervaring. Er word rekening gehouden naar wat je wil en wat kan. Het is makkelijk bereikbaar en er zijn nog meer activiteiten te doen.

Beoordeeld op 7 augustus 2019

+ Groot strand
+ Zijl voor jong en oud
+ Een uur vol genieten
+ Duidelijke uitleg
+ Helm & Skibril
+ Top begeleiders en super aardig
+ Helpt je altijd wanneer het nodig is

Ik kan geen minpunt bedenken!

Sil Spits