Travelocity
ZenHotels.com
FindHotel
StayForLong
Beoordeeld op 23 maart 2021 via mobiele applicatie

We waren op uitnodiging een weekend te gast in Hotelletje de Veerman. Hoewel we vaker op Vlieland komen, was dit de eerste keer in de Veerman.

Ontvangst was prima, kamer en badkamer (begane grond) niet overdreven groot, maar absoluut meer dan voldoende en schoon. Tevens een fijn zitje, uitkijkend over de gemeenschappelijke tuin.

We moeten zeggen dat er in deze moeilijke (COVID)tijden al het mogelijke gedaan werd om iedereen een veilig verblijf aan te bieden, duidelijke routes en afspraken. Uiteraard mis je het contact met de andere gasten tijdens het ontbijt en eventueel een drankje in de bar, maar dat ging gelukkig niet te koste van de kwaliteit.

Per kamer een heerlijk basis-ontbijt met heerlijke verse broodjes en de fantastische bunkerkaas. In buffetvorm kunnen (één persoon tegelijk) aanvullingen gehaald worden. Samen met een self-service bar (op basis van vertrouwen) maakt dit voor ons een prima optie in deze bijzondere tijd.

Nog een kleine opmerking over de heerlijke bedden en de vriendelijke medewerkers... conclusie; “gewoon goed”

P.s. we waren in de gelukkige omstandigheid dat we zelf niet hoefden te betalen, dus is de prijs-kwaliteit verhouding voor ons niet in te schatten.

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 29 oktober 2020

Vaker op Vlieland geweest, maar voor het eerst bij de Veerman. Heel vriendelijk personeel, ruime en nette kamers, heerlijk ontbijt en een fantastisch (zee)uitzicht vanaf je balkon. Je bent zowel centraal (aan de Dorpsstraat) als buiten (vlakbij de Postweg en de vuurtoren). Heel sympathiek dat ze extra mogelijkheden boden ivm coronamaatregelen voor het avondeten. Al met al een heel fijne ervaring, ik kom graag terug!

Datum van verblijf: oktober 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 2 juli 2020

Schoon, vriendelijk personeel, goed ontbijt en dit alles gelegen op een mooie locatie.
Niet voor niets kom ik hier jaren over de vloer.
Het is niet moeilijk om te kiezen uit het aanbod als je weet dat dit hotel bestaat.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 2 september 2019

Met de kinderen ivm een feestje een lang weekend op Vlieland. Inmiddels voor de 4e keer op Vlie, maar tot voor nu nog nooit bij de Veerman. Dat gaat na deze laatste keer op deze geweldige plek veranderen. Heerlijke schone, complete en nette kamer op de 2e verdieping met uitzicht op het Wad. En dat is écht wat. Verveelt nooit en verandert elke keer weer. Eén klein minpuntje is dat de balkons open zijn en, zeker als je in het midden zit, dit niet echt vrij is.
Warme en complete ontvangst en elke morgen een overcompleet ontbijt dat verzorgd wordt door dezelfde warme mensen. Altijd in voor een babbel, een grap en mooie tips.
Kortom, gewoon top en hier niet geweest betekent dat je echt wa(t)(d) mist.
Tamara, Minke, Jaap en Max, hartstikke bedankt voor jullie warmte, gezelligheid en het uiterst aangename verblijf wat wij bij jullie mochten hebben en het leuke cadeau bij het uitchecken. Echt klasse zoals jullie de "tent" runnen!!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 25 juli 2019

Heerlijk verblijf gehad in dit hotel. Rustige ligging aan het eind van het dorp. Mooie schone kamers met goede bedden. Heerlijke douche. Ontbijt wordt aan tafel geserveerd. Je krijgt een mandje met verschillende broodjes, en een schaaltje met fruit en koffie of thee. Verse jus en beleg kun je dan zelf pakken. Wat je niet op kunt, mag je meenemen in een zakje voor de lunch.
Vriendelijke eigenaren en je kunt op de dag van vertrek de hele dag nog gebruik maken van de tuin en toilet

Kamertip: De tuinkamers liggen lekker rustig
Datum van verblijf: juli 2019
  • Reistype: Reisde alleen