Leg de laagste prijs van deze websites vast
FindHotel
StayForLong
Beoordeeld op 2 juli 2020

Schoon, vriendelijk personeel, goed ontbijt en dit alles gelegen op een mooie locatie.
Niet voor niets kom ik hier jaren over de vloer.
Het is niet moeilijk om te kiezen uit het aanbod als je weet dat dit hotel bestaat.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 2 september 2019

Met de kinderen ivm een feestje een lang weekend op Vlieland. Inmiddels voor de 4e keer op Vlie, maar tot voor nu nog nooit bij de Veerman. Dat gaat na deze laatste keer op deze geweldige plek veranderen. Heerlijke schone, complete en nette kamer op de 2e verdieping met uitzicht op het Wad. En dat is écht wat. Verveelt nooit en verandert elke keer weer. Eén klein minpuntje is dat de balkons open zijn en, zeker als je in het midden zit, dit niet echt vrij is.
Warme en complete ontvangst en elke morgen een overcompleet ontbijt dat verzorgd wordt door dezelfde warme mensen. Altijd in voor een babbel, een grap en mooie tips.
Kortom, gewoon top en hier niet geweest betekent dat je echt wa(t)(d) mist.
Tamara, Minke, Jaap en Max, hartstikke bedankt voor jullie warmte, gezelligheid en het uiterst aangename verblijf wat wij bij jullie mochten hebben en het leuke cadeau bij het uitchecken. Echt klasse zoals jullie de "tent" runnen!!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 25 juli 2019

Heerlijk verblijf gehad in dit hotel. Rustige ligging aan het eind van het dorp. Mooie schone kamers met goede bedden. Heerlijke douche. Ontbijt wordt aan tafel geserveerd. Je krijgt een mandje met verschillende broodjes, en een schaaltje met fruit en koffie of thee. Verse jus en beleg kun je dan zelf pakken. Wat je niet op kunt, mag je meenemen in een zakje voor de lunch.
Vriendelijke eigenaren en je kunt op de dag van vertrek de hele dag nog gebruik maken van de tuin en toilet

Kamertip: De tuinkamers liggen lekker rustig
Datum van verblijf: juli 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 juli 2019

De hotelkamer en de douche waren erg klein. Wastafel in de slaapkamer. Koelkast aanwezig. Mogelijkheid koffie te zetten. Schoon. We sliepen in een dependance vh hotel. Wrschlk grotere kamers in het hoofdgebouw. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het weer was niet best, maar het eiland is prachtig. Nooit druk en prachtige stranden. Heerlijk wandelen

Kamertip: Voorkeur kamer in hoofdgebouw
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 9 juni 2019

We boekten dit hotel (6 nachten) omdat het op Tripadvisor zo goed aangeschreven stond en idd het was ook echt een uitstekend hotelletje! Kamer met balkonnetje en zicht op de Wadden, prachtig uitzicht. Kraaknette kamer en badkamer. Ontbijt: uitgebreide keuze, de eitjes worden klaargemaakt wanneer je binnenkomt, supervers. Broodbeleg: o.a. artisanale kazen van Vlieland. Brood en koffiekoekjes: goede kwaliteit. En de eigenaars: de meest behulpzame en vriendelijke hoteleigenaars ooit! Hier ben je echt welkom.

Datum van verblijf: mei 2019