Vandaag geopend: 09:00 - 12:30, 13:30 - 17:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Volgende keer een andere

Tja. Net voldoende. De een had een redelijke fiets, de ander was bagger. Slot ging moeilijk dicht ... meer lezen

Beoordeeld op 5 maart 2024
ajhh2017
Groningen, Nederland
via mobiele applicatie
Prima fietsen!

Top service, vriendelijke mannen, in voor een geintje en goed onderhouden fietsen! Hele eiland ... meer lezen

Beoordeeld op 2 mei 2023
145tjitskev
Zuidwolde, Nederland
Lees alle 70 beoordelingen

Beoordeeld op 31 oktober 2021

Snelle (online geboekt) en vriendelijk service.
Prima materiaal en grote keuze uit fietsen
Gunstig gelegen bij de veerboot
l

Beoordeeld op 20 oktober 2021

Altijd weer een gezellig sfeertje, prima fietsen en vlotte service. We komen hier al jaren en hopen dat te kunnen blijven doen.

Beoordeeld op 18 oktober 2021

Altijd weer halen we onze fietsen bij Jan v. Vlieland. De gastvrijheid en de snelheid waar alles mee afgehandeld wordt, Grote Klasse!

Beoordeeld op 18 oktober 2021

De vlotte afhandeling! Supersnel en goed georganiseerd. Erg vriendelijk personeel en je werd snel en goed geholpen. Ook werd er nog met je meegedacht. Erg fijn!

Beoordeeld op 15 september 2021

Bij aankomst kregen we voorrang, aangezien we online gereserveerd hadden. Gaf een goed gevoel bij de start van rondje Vlieland.

Datum van activiteit: september 2021