Vandaag geopend: 09:00 - 12:30, 13:30 - 17:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
fietsen huren op vlieland

Snelle (online geboekt) en vriendelijk service. Prima materiaal en grote keuze uit fietsen Gunstig ... meer lezen

Beoordeeld op 31 oktober 2021
Y6534PUjacquesd
Gezellige en goede fietsverhuur

Beoordeeld op 20 oktober 2021
Jolanda R
Dronten, Nederland
Lees alle 64 beoordelingen

Beoordeeld op 31 oktober 2021

Snelle (online geboekt) en vriendelijk service.
Prima materiaal en grote keuze uit fietsen
Gunstig gelegen bij de veerboot
l

Beoordeeld op 20 oktober 2021

Altijd weer een gezellig sfeertje, prima fietsen en vlotte service. We komen hier al jaren en hopen dat te kunnen blijven doen.

Beoordeeld op 18 oktober 2021

Altijd weer halen we onze fietsen bij Jan v. Vlieland. De gastvrijheid en de snelheid waar alles mee afgehandeld wordt, Grote Klasse!

Beoordeeld op 18 oktober 2021

De vlotte afhandeling! Supersnel en goed georganiseerd. Erg vriendelijk personeel en je werd snel en goed geholpen. Ook werd er nog met je meegedacht. Erg fijn!

Beoordeeld op 15 september 2021

Bij aankomst kregen we voorrang, aangezien we online gereserveerd hadden. Gaf een goed gevoel bij de start van rondje Vlieland.

Datum van activiteit: september 2021