Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
Agoda.com
Beoordeeld op 16 juli 2020

Een prima hotel. Kamers zijn simpel en zien er mooi/keurig uit. De kamers hebben een balkon of op de begane grond een stukje ‘tuin’.
Het ontbijtbuffet is prima en voldoende. Vlotte en vriendelijke dame bij het ontbijtbuffet.

Het is handig dat er een centrale mini bar is waar wat drankjes zijn te verkrijgen, de prijzen zijn niet duur.

Wel een paar verbeterpuntjes:
- De kamers zijn erg gehorig, vooral de trap;
- De gordijnen zijn niet erg verduisterend;
- Hotel is best prijzig;
- De gebruikte handdoeken moet je op de gang leggen voor je kamerdeur, dit maakt een zeer rommelige indruk;
- De kamer wordt tussendoor niet schoongemaakt, dit is normaal juist erg fijn.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 6 september 2019 via mobiele applicatie

Eenvoudig maar erg netjes.mooie nette kamer. Gewoon goed ontbijt.
Geen poespas maar wel keurig.
De ligging is ook prima. 5 a 10 minuten lopen van het dorp. En natuurlijk makkelijker per fiets.
Nadeel is wel de gehorigheid van de hal en de stalen trap. Dat is wat mij betreft een ontwerpfout !
Dus vraag om een kamer op begane grond of zo ver mogelijk van de trap.
En boek rechtstreeks NIET via Trivago pf Booking.com.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2019 via mobiele applicatie

Schone kamers, lekker ontbijt, geen overbodige luxe die je toch niet gebruikt als je een paar dagen gaat.
Tv mag iets groter voor mensen op leeftijd.
Beetje een kruising tussen hostel en hotel.
Wel gehorig maar als je een goede slaper bent maakt dat niet uit.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 5 augustus 2019

Voor de prijs een zeer eenvoudig hotel. Dit merk je in het gehele hotel.
Ontbijt buffet is redelijk houd niet echt over.
Wat niet erg klantvriendelijk is dat je pas om 15.00 uur op je kamer kunt en om 10.00 weer moet uitchecken. De kamers zijn erg gehorig. Jeugd die s'nachts terug komt van het stappen en dan op het balkon gaat zitten bij kletsen.
Gordijnen niet verduisterend.

Redelijk tot matig hotel. Het hotel zou op simpele en kleine dingen net iets meer kunnen doen voor haar gasten.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 2 augustus 2019 via mobiele applicatie

DoniaState logt lekker rustig net buiten t enige dorpje Oost-Vlieland. Goed ingerichte kamer met mooi en recent sanitair. TV had iets groter gemogen. Wij hadden n kamer beneden wat betekent n eigen terrasje en ligstoelen voor in de tuin. Het ontbijtbuffet is prima.
Tip: boek rechtstreeks en niet via booking.com. Dat scheelt € 5-10 per nacht.

Datum van verblijf: augustus 2019