“Altijd genieten en gezellig”

Café-Restaurant Onder de Pannen
Geclassificeerd als nr. 12 van 66 Restaurants in Terschelling
Keukens: Europees
29 september 2020 beoordeeld

Het is voor ons altijd heerlijk hier. Gezelligheid en lekker eten. Wij missen geen bezoek als we op het eiland zijn.

Datum van bezoek: juli 2020

22 september 2020 beoordeeld

Door TripAdvisor erop af gegaan,maar het was wat ons betreft niet de 4 sterren waard. Bediening was niet echt adequaat en dat was jammer. Eten was niet slecht

17 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De bestelde sliptongen waar erg lekker. Licht korkant en zeer makkelijk van de graad te halen. De bediening is zeer vriendelijk maar het ging soms een beetje onhandig. Voor ons geen enkel probleem en vaak geestig. Al met al een aanrader met goede vis!

9 september 2020 beoordeeld

tof restaurant, leuk ingericht, de 3 stoverijen van runds, varken en kip zijn een echte aanrader. Leuke presentatie in de kleine potjes. Geen te dure wijnen

Datum van bezoek: augustus 2020
8 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, vriendelijk personeel en gezellige ambiance. Geweldig gebakken vis gegeten. Voor nu en nog eens

Reizigers die Café-Restaurant Onder de Pannen bekeken, bekeken ook

West-Terschelling, Terschelling

In Café-Restaurant Onder de Pannen geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.