Travelocity
Expedia.comUS$ 150
Hotels.comUS$ 150
eDreamsUS$ 145
Beoordeeld op 11 september 2019

Op het laatste moment nog een overnachting regelen is best lastig op Terschelling. Als stel moesten we dan ook even diep in de buidel tasten om in dit aparthotel 1 nacht te overnachten. Maar het was het wel waard. In de bossen verscholen ligt dit keurige hotel met zeer ruime appartementen. Het vriendelijke personeel helpt aan alle kanten om t verblijf aangenaam te laten zijn. Men kan gebruikmaken van het lokale zwembad, er is een speelhal voor de kleintjes en een zeer ruime fietsenstalling.
We konden echt ons eigen gang gaan. Want alles is hier te vinden in het 5 persoons appartement.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 29 juli 2019

We waren bang voor het warme weer omdat er geen airco in ons appartement was.
Dit viel enorm mee zelf op de warmste dag sinds 100 jaar was ons appartement nog lekker koel. (2e verdieping)
Zwembad is prima.
Mooi balkon met mooi uitzicht.
Kamers schoon en netjes.
Jammer, geen smart tv (geen youtube fimpjes voor de kinderen kijken)
Wel is het een goed hotel voor kinderen.
Personeel was erg behulpzaam en vriendelijk met boot regelen en overboeken.

Beoordeeld op 25 juli 2019 via mobiele applicatie

Dit aparthotel is van alle gemakken voorzien. Appartementen zijn heerlijk ruim met een prachtig groot balkon. Het restaurant biedt een fantastisch ontbijt en een heerlijk diner. Daarnaast is er een team van mensen aanwezig dat voor een ultieme vakantiebeleving zorgt. Staan met een glimlach voor je klaar en denken mee in oplossingen.

Beoordeeld op 20 juli 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel, zeer vriendelijk personeel, ruime appartementen. Heerlijke bedden en erg schoon. Prima uitvals lokatie, fietsen te huur in t hotel. Prima service. Al met al een prima verblijf. Wij komen zeker terug!

Beoordeeld op 28 juni 2019

ind hier hetzelfde probleem; een dag extra moeten boeken omdat zij dat wilden
behoorlijk aan de prijs, dat is niet erg maar dan moet het wel goed zijn.
scheuren in het bad, schimmel in de douche, bruine kidnaden, gescheurde tegels, witte honden haren in het tapijt, geen schoonmaak tijdens ons verblijf.
kortom veel aanmerkingen en dat bij een prijs van 1400 euro voor 5 nachten met 4 personen....
wel fijne bedden en een leuk zwembad die helaas zeer beperkt open was, tevens was de sauna buiten gebruik :(

Datum van verblijf: juni 2019