Priceline
Hotels.comUS$ 150
eDreamsUS$ 146
TravelocityUS$ 150
Beoordeeld op 14 juni 2019

Als je de boeking wil verplaatsen omdat plots blijkt dat de terugvaart enkel op ongepaste momenten plaats kan vinden weigert men alle medewerking. Bongo bon klanten zijn ook klanten en ik wens dan ook respectvol te worden behandelt en niet ik wens niet in discutie te gaan over info die op de site van de rederij beschikbaar is. een zeeeeeer klant-onvriendelijke ervaring met als gevolg, weg bongo bon reservatie.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 4 juni 2019

De kamers zijn ruim en schoon. Voorzien van voldoende verlichting en stoelen, kwalliteitsmeubelen, en het keukentje is ook volledig ingericht. De bedden zijn heerlijk om te slapen, de douche en het bad zijn netjes. Wel zouden de kitranden een keer mogen worden vervangen, maar alles is verder zonder lekkages.

Kamertip: hoe hoger het appartement, hoe kleiner en andersom
Beoordeeld op 27 mei 2019

Ruim appartement met alle benodigde dingen aanwezig. Alles schoon en netjes.
enige kritiek, het hang en sluitwerk van deuren behoeve enig onderhoud, meerdere deuren klemden. Helaas was balkon minder verzorgd. Mag ook wel een veegbeurt hebben.

Kamertip: onderste appartementen het ruimste en elke etage gaat er een meter vanaf. dus 3 hoog zal een 3 meter korten zijn.wel beter uitzicht.
Beoordeeld op 15 mei 2019

Goed hotel, gelegen tussen West Terschelling en Midsland. Vriendelijke receptie. Ruime appartementen en groot balkon op zon. Eigen keuken en royale badkamer. Hond mag lekker mee. Helaas geen vegan ontbijt opties!

Datum van verblijf: mei 2019
AnnekeFeenstra, General Manager van WestCord ApartHotel Boschrijck, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2019

Beste PeterVanDiepen,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het is fijn om te lezen dat u een goed verblijf hebt gehad.
Wij hebben wel vega ontbijt opties op aanvraag.

Hopelijk mag ik u binnenkort wederom verwelkomen in ons ApartHotel.

Hartelijke groet,

Anneke Feenstra
WestCord ApartHotel Boschrijck

Beoordeeld op 12 mei 2019

De kinderen hadden ons, de ouders, verrast met een arrangement. Prima verlopen. Bagage werd naar hotel gebracht. Daar waren er fietsen tot onze beschikking. Een avond in het hotel gegeten, in 1 woord uitstekend. Ook het ontbijt was uit de kunst. Wij hadden goede, ruime kamers met een al even groot balkon. Opvallend was de vriendelijkheid van de medewerkers van het hotel. Wij hadden een uiterst aangenaam verblijf.