“gewoon lekker”

China Fantasy
Geclassificeerd als nr. 37 van 125 Restaurants in Hoofddorp
Keukens: Chinees, Indonesisch
4 september 2017 beoordeeld

lekker eten, heerlijk verse groenten, alles goed heet. Snelle bediening door aardige mensen. Gezellige Chinese inrichting

30 augustus 2017 beoordeeld

niet nieuw maar een uitkomst, in gezelschap heb je mensen met grote eetlust en iets minder dan is de Tapas een uitkomst.
steeds 3 kleine gerechtjes per ronde,erg lekker .
Je mag 5 keer kiezen en keuze genoeg.

24 augustus 2017 beoordeeld

Geweldig leuke sfeer en geweldig gegeten, al vele jaren lang. Heel veel keus en voor ieder wat wils. Ook makkelijk bereikbaar.

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de tweede keer hier Chinese tapas gegeten maar dit keer viel het vies tegen.
Garnalen in Chinese cocktailsaus waren warme garnalen in warme mayonaise (volgens de ober was dat een authentiek Chinese gerecht. Hebben wij godzijdank gemist tijdens onze China reis!)
En voor het eerst in mijn leven een tropisch fruitsalade gegeten met als hoofd ingrediënten ijsbergsla, komkommer en tomaat met daarop een plakje ananas, kiwi, meloen en aardbei... (waar deze specialiteit vandaan kwam wist de ober niet)
Nee, denk niet dat er een derde keer komt!

11 juli 2017 beoordeeld

We laten wel eens bezorgen als we geen zin hebben in koken. China Fantasy heeft lekker eten en het is goed warm als je het ontvangt.

Reizigers die China Fantasy bekeken, bekeken ook

Heemstede, Noord-Holland

Nieuw-Vennep, Haarlemmermeer
Hoofddorp, Haarlemmermeer

In China Fantasy geweest? Deel je ervaringen!