“Goede oeijs/kwaliteitsvergouding!”
Beoordeling van BARRACA Rodizio Bar & Grill

BARRACA Rodizio Bar & Grill
Geclassificeerd als nr. 8 van 125 Restaurants in Hoofddorp
Beschrijving: Bij BARRACA begint een avond uit eten in de bar. Vanuit de bar heeft u een doorkijk op de originele churrasco grills, waar het vlees op traditioneel wordt gegrild. Rodizio staat voor de unieke wijze van bediening. Onze Passadores lopen continu rond met grote spiesen en snijden op verzoek een mooi stuk vlees aan tafel voor u af. En de allerlekkerste voor- en bijgerechten vindt u op de uitgebreide fresh market table. Met familie, vrienden of zakenrelaties ervaart u een bijzondere foodbeleving. BARRACA Rodizio Grill & Bar is de ideale plek voor zowel een zakelijk als privé diner tot wel 200 personen. Combineer dineren met bowlen voor een avond fun met vrienden of collega’s!
28 november 2017 beoordeeld

Erg goede ontvangst, ondanks het wat partycentrum-achtige uiterlijk (wat het ook is). Aan de tafel ook veel aandacht en zeer snelle bediening, het zat goed vol. De mensen uit het bowling gedeelte komen door het restaurant en dat veroorzaakt nogal wat drukte. Eten uitstekend en vers! Kom zeker nog eens terug.

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
Claus H, General Manager van BARRACA Rodizio Bar & Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 november 2017

Beste Marco,

Hartelijk dank dat u de tijd en moeite heeft genomen om een positieve beoordeling achter te laten. Wat fijn om terug te horen dat u heeft genoten van het eten en dat u zo tevreden was over onze service. Iedere dag streven wij naar optimale service en kwaliteit en we zijn blij dat we u dit hebben kunnen laten ervaren.

We hopen dat u snel weer eens komt genieten bij Barraca!

27 november 2017 beoordeeld

Voldoende en goed vlees, heerlijk buffet met zeer gevarieerde salades en bijgerechten.
Het contract dat je moet tekenen voor een groepsafspraak is wat formeel en oogt wat ongezellig, maar los daarvan is dit een prima locatie als je van vlees houdt. Voor vegetariërs zou ik een ander restaurant kiezen, al zijn er voor hen voldoende gerechten bij het buffet te vinden: de nadruk ligt toch wel op het vlees.

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
Claus H, General Manager van BARRACA Rodizio Bar & Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 november 2017

Beste Henk,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn erg blij om terug te horen dat u en uw gezelschap hebben genoten van al het vlees en onze Fresh Market Table. Dat is waar we naar streven. We serveren inderdaad veel vlees, maar ook vegetariërs geven willen wij volop keuze geven!

We hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen bij Barraca!

27 november 2017 beoordeeld

We hebben tot 2 keer aan toe het aantal personen aangepast maar heel vriendelijk ontvangen door al het personeel. Erg lekker, weer eens wat anders gegeten.

Beste Dana,

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat fijn dat u lekker bij ons heeft gegeten en dat u zo tevreden was over onze service. We streven iedere dag naar optimale service en kwaliteit. Wat fijn dat het personeel u dit heeft laten ervaren.

We hopen u snel weer eens te mogen verwelkomen bij Barraca!

General manager

27 november 2017 beoordeeld

Onze tenniscompetitie hebben we afgrsloten met een uur bowlen en daarna het Diner bij Barraca. Het is een heel leuk concept waarbij het vlees van de spies wordt gesneden aan tafel. Diverse soorten mals vlees. Ook het zeer uitgebreide salade buffet was erg lekker! Kortom: zeker een aanrader!

Beste Erwin,

Hartelijk dank dat u de tijd en moeite heeft genomen om zo'n positieve beoordeling achter te halen. We zijn blij dat u en uw tennisgezelschap zo lekker bij ons hebben gegeten en dat jullie dit hebben kunnen combineren met een uurtje bowlen. Het is erg fijn om te horen dat u, onze focus op service en kwaliteit waardeert!

We hopen u snel weer eens terug te zien bij Barraca!

27 november 2017 beoordeeld

Goede ambiance, correcte en gezellige bediening. Ruime tafelindeling en een klasse saladebuffet met originele gerechten (feijoada). Vlees (zelfs cupim) is van topkwaliteit, presentatie identiek aan die in Brasil.
Deze formule is een aanrader!

Beste celsimonis,

Hartelijk dank voor voor het achterlaten van zo'n positieve beoordeling! We zijn erg blij om terug te horen dat u zo lekker bij ons heeft gegeten en dat u genoten heeft van de Braziliaanse sfeer. Wat fijn dat onze focus op service en kwaliteit gewaardeerd wordt!

We hopen u snel weer eens te mogen verwelkomen in Barraca!

Reizigers die BARRACA Rodizio Bar & Grill bekeken, bekeken ook

Hoofddorp, Haarlemmermeer

In BARRACA Rodizio Bar & Grill geweest? Deel je ervaringen!