Giuseppe G
Brussel, België

Beste Novotel van Nederland!

5,0 van 5 bollen29 apr 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Van passage voor drie nachten, ik moet zeggen dat het echt prima is! Alles staat er netjes uit in mijn kamer, goede dienst van de receptionnisten en een zeer aangename sfeer in de omgeving. Het ontbijt en restaurant zijn er ook allemaal perfect.
Datum van verblijf: april 2024
Kamertip: Best breakfast brunch!
Reistype: Bezocht voor zaken
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 1 mei 2024
Beste Giuseppe, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!

Het verheugt ons te horen dat uw verblijf naar wens was en u de netheid van uw kamer, de service van onze receptiemedewerkers en de algehele sfeer van het hotel heeft gewaardeerd. Het is fantastisch dat ons ontbijt en restaurant ook goed in de smaak zijn gevallen. Uw positieve ervaring is voor ons de beste bevestiging dat wij onze gasten een uitzonderlijke ervaring bieden.

Wij zijn trots op de Nederlandse ervaring die we creëren en de nadruk die we leggen op duurzaamheid en het milieu, zoals blijkt uit onze Green Key Gold certificering en het houden van honingbijen op ons dak. Het doet ons dan ook goed om te lezen dat dit bijdraagt aan uw tevredenheid.

Nogmaals bedankt en graag tot ziens!

1.0 km van Novotel Amsterdam Schiphol Airport
1.4 km van Novotel Amsterdam Schiphol Airport
Gratis parkeren
Meer hotels in Hoofddorp bekijken
Beoordeeld op 31 maart 2024 via mobiele applicatie

Heerlijk goed uitslapen bij Novotel Schiphol naar een lange vliegreis, voordat ik weer huiswaarts ga. Vriendelijke personeel begeleiden u met check-in en uw vragen.

Verbleven in hun ruime ingerichte comfortabele junior suite met alle gemakken voorzien.

Kom zeker weer hier terug.

Reistype: Reisde alleen
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Amsterdam Schiphol Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2024

Beste gast,
Vriendelijk bedankt voor uw positieve beoordeling.

Het is voor ons een genoegen te horen dat u na uw lange reis optimaal heeft kunnen uitslapen en genieten van de comfort en voorzieningen die onze junior suite te bieden heeft. Ons personeel streeft er altijd naar om onze gasten een warm welkom te geven en het is fijn om te vernemen dat dit bij u goed is ontvangen.
Wij zijn verheugd dat u van plan bent om terug te keren en kijken ernaar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen voor nog zo'n voortreffelijk verblijf.

Beoordeeld op 30 maart 2024 via mobiele applicatie

Al bij aankomst werden we super vriendelijk behandeld. De medewerker was super professioneel en behulpzaam. Extra hulp aangeboden voor als we nog wat extra informatie nodig hadden. Ik moest op het laatste moment een van onze twee kamers afzeggen en ook dat ging vlot. Dus al met al super!

Kamertip: Parkeren is niet gratis maar wel goedkoper dan Schiphol.
Datum van verblijf: maart 2024
Hotel- cmanager, Propriétaire van Novotel Amsterdam Schiphol Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2024

Beste gast,
We danken u hartelijk voor deze positieve recensie.

Het is fantastisch om te horen dat u onze medewerkers als uiterst vriendelijk en professioneel heeft ervaren. Wij streven er altijd naar om onze gasten de best mogelijke service te bieden. Ook goed dat de annuleringsprocedure van uw kamer soepel is verlopen. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang en uw feedback onderstreept ons commitment aan uitmuntende gastervaringen.

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 16 maart 2024

Alles 10 op 10
Check verloopt super snel, bedden zijn top, zeer proper, stil op 12de verdieping, heerlijk uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, koffie op de kamer, goed frigootje...
Uitstekende ligging ook voor bezoek aan Amsterdam.
We komen nog terug. We adviseren dit hotel bij familie en vrienden.

Datum van verblijf: maart 2024
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Amsterdam Schiphol Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2024

Beste Ot,
Hartelijk bedankt voor deze mooie review.

We zijn verheugd te horen dat de check-in soepel verliep en u de kwaliteit van onze bedden waardeerde, wat aansluit bij onze inzet voor een goede nachtrust met twee kussens per persoon. Het doet ons goed dat de hygiëne in ons hotel aan uw verwachtingen voldeed en dat u de rust op de 12de verdieping prettig vond, wat past bij onze geluidsdichte kamers voor een ongestoorde ervaring. Dat ons uitgebreide ontbijt en de vriendelijkheid van ons personeel bijgedragen hebben aan uw heerlijk weekendje Amsterdam, is fantastisch om te horen. Uw opmerking over de goede locatie van ons hotel voor een bezoek aan Amsterdam bevestigt de gunstige ligging nabij het openbaar vervoer en de toegankelijkheid van de stad.

Groetjes!

Beoordeeld op 1 oktober 2023

Ik had een Suite geboekt. Bij aankomst in de avond stonden er nog lege flesjes frisdrank van de vorige gasten op de gang.

In de Suite was de gratis minibar leeg, receptie gebeld en deze zouden iemand sturen.

Vervolgens komt er een medewerker vragen wat ik wil drinken, dus ik vraag om een cola.

“Meneer, cola is heel erg ongezond voor u”.

Hier zakt mijn broek vanaf!!!!

Ten eerste bepaal ik zelf wat ik wil drinken.
Heb ik het hotel niet nodig om te bepalen wat wel en niet gezond is.
En zit ik na een lange dag niet op dit soort uitspraken te wachten.

Wie is deze medewerker om mij te gaan vertellen (een gast die €200 per nacht betaald), wat ik wel of niet mag drinken. 1 cola! Jezeus!

Vervolgens belt deze medewerker met de receptie:
“Hij wil cola”

Sorry, Hij??? Ik ben nog altijd een gast!

Gelukkig is er daarna een supervisor gekomen en deze meneer heeft het wel professioneel opgelost. Maar het koste mij weer een uur extra en frustratie.

Voor de volgende keer leg ik er met alle liefde €100 bij en ga naar het Sheraton waar ik zonder klaagzang een cola kan krijgen.

Gr Dennis

Datum van verblijf: oktober 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Amsterdam Schiphol Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2023

Beste Dennis,
Bedankt voor uw review en feedback.

We zijn blij te horen dat onze supervisor de situatie professioneel heeft opgelost. Echter, we betreuren het ten zeerste dat u een onprettige ervaring had met betrekking tot de opmerkingen over uw drankkeuze. We respecteren de keuzes van onze gasten en zullen dit intern bespreken om ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden vermeden. Wat betreft de lege minibar in uw suite, we zijn momenteel bezig met het herzien van onze minibar service en hopen binnenkort verbeteringen aan te brengen. We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie.

Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 16 juli 2023 via mobiele applicatie

Prima hotel voor een weekendje Amsrerdam, met goede OV verbindingen. De kamers zijn ruim, modern en voorzien van fijne bedden, voldiende bergruimte en een aqngename zit aan het raam.
Treinstation Hoofddorp ligt op amper 5 min. loopafstand, waardoor het centrum van Amsterdam makkelijk bereikbaar is.
Het ontbijt is compleet, smakelijk en lekker vers. Kortom ......dit hotel is ideaal voor een weekendje Amsterdam

Datum van verblijf: juli 2023
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Amsterdam Schiphol Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2023

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

Het doet ons plezier dat u tevreden was over uw verblijf en dat u genoten heeft van onze gunstige ligging.

Hartelijke groeten,