“Niet meer de kwaliteit van vroeger”
Beoordeling van Da Rosario

Da Rosario
Reserveren met
Da Rosario is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 19 van 125 Restaurants in Hoofddorp
Keukens: Italiaans
Beschrijving: Gezellig knus restaurant voor familie, vrienden, romatiek en zakelijke gasten...
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren sinds jaren weer hier gegeten. Helaas een tegenvaller wat het eten betreft. De bediening was uiterst vriendelijk. Maar wel een beetje chaotisch. Het eten was zout..niet verfijnd. Vlees stug. Wij vonden het wijn arrangement bij het eten niet passen. Gezellige avond gehad masr niet voor herhaling.

4 maart 2018 beoordeeld

Het is altijd weer een genot om in dit kleinschalige restaurant plaats te nemen aan tafel.
Net weer even anders dan de rest, hebben ze hier een kaart met eigen gerechten, de familie komt uit Sicilien en heeft daar behoorlijk wat gerechten van mee genomen. De bediening is zeer attend en vriendelijk.
En! Dit alles tegen een zeer nette prijs.

24 februari 2018 beoordeeld

Vlotte bediening en vriendelijk! Wij hadden de ossenhaas Leonardo & Italiano besteld, prima! Toetje vanille ijs met kersen, ook heerlijk. Is een klein restaurant, bijna niet te vinden van buitenaf. Veel keus in pizza's.

4 februari 2018 beoordeeld

Wij hier gegeten 2e week van Januari goede ontvangst vriendelijk personeel
Goede kaart genoeg keuze. Vlees, Vis, pizza, pasta’s
1 iemand had maagverkleining waardoor alles eigenlijk te veel was, maar personeel dacht wel mee en probeerde een oplossing te zoeken.
Als je met een maagverkleining van te voren reserveert en je geeft door dat iemand een maagverkleining heeft wordt er rekening meegehouden door een kleinere portie te maken. Het dessert was heerlijk wij hadden van alles wat. Een aanrader om hier te gaan eten.

7 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier de lekkerste pizza in Nederland ever gegeten!
20 jaar terug zelf nog woonachtig in Hoofddorp haalden wij onze pizza's hier al. Afgelopen zomer met een vriendin hier onverwachts terecht gekomen en een goddelijke pizza gorgonzola met rucola gegeten. Nu ik deze beoordeling typ geven mijn smaakpapillen aan hier gauw weer te willen eten.
Hier worden nl pizza's gemaakt zoals ze door de echte pizzabakkers in Italië worden gemaakt. Met eerlijke verse producten naar origineel italiaans recept. En dat proef je!

Reizigers die Da Rosario bekeken, bekeken ook

Hoofddorp, Haarlemmermeer

In Da Rosario geweest? Deel je ervaringen!