23 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel om een vroege vlucht op Schiphol relaxed te beginnen. Shuttlebus brengt en haalt he elk half uur. Vriendelijk onthaal, gastvrij en professioneel. Fijn! Prima prijs om je auto te laten staan ipv op Schiphol parkeren! Schoon hotel en nette schone kamers met een prima ontbijt. Aanrader! Prijs kwaliteit meer dan oké.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Hyatt Place A, Guest Relations Manager van Hyatt Place Amsterdam Schiphol Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2018

Beste Tom S,

Hartelijke groeten vanuit Hyatt Place Amsterdam Airport!

Ik wil u graag bedanken voor uw positive feedback op TripAdvisor. Ik hoop dat u een fijne vlucht heeft gehad naar uw volgende bestemming! Wij kijken ernaar uit om u nogmaals bij ons te mogen verwelkomen.

Natasja Verlaan

15 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Speciaal voor onze groep is er een 12-gangen menu geserveerd van kleine gerechten die niet op gekaart staan met lekkere bijpassende wijnen. Ik ben echt aangenaam verrast en kreeg de tip van de bediening om een keer de pittige kip te komen proeven. Normaal ben ik geen fan van restaurants in een hotel, maar dit restaurant is echt boven verwachting goed.

Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
Hyatt Place A, Guest Relations van Hyatt Place Amsterdam Schiphol Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 maart 2018

Beste Marnixx,

Dank u voor uw feedback!

We vinden het erg fijn om te horen dat u genoten heeft van onze Chef's 12-gangen diner.
Voelt u vrij om snel nog eens langs te komen en onze Indonesche Chicken Curry dan te komen proeven.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen!

Anja Nijessen

11 februari 2018 beoordeeld

als je uitgerust op reis wilt gaan is dit hotel zeker aan te bevelen, mooie schone en praktische kamers en een heerlijk ontbijt. De receptie is zeer behulpzaam en er is een goed shuttle verbinding met het vliegveld.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
HyattPlaceGuestR, Guest Relations van Hyatt Place Amsterdam Schiphol Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 februari 2018

Beste George L,

Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Fijn om te zien dat uw verblijf naar wens is verlopen en dat u tevreden bent over onze services.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij Hyatt Place Amsterdam Airport!

Natasja Verlaan

15 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tussen kerst en nieuwjaar in dit hotel verbleven. Ontbijt is prima maar gezien de recensies hadden we toch echt wel meer dan deze standaard verwacht. Personeel bij ontbijt loopt maar wat druk heen en weer zonder daadwerkelijk iets te doen of bij te vullen. Ontbijt is hectisch en chaotisch en gewoon standaard niks speciaals. Kamers zijn schoon en heel goed bed, fijne badkamer en deze is ook schoon. Gym is vreselijk warm en ongezond om in te sporten.
Kortom wat ons betreft geen blijvertje!

Verbleef: december 2017, reisde met familie
TatijanaSucur, Guest Relations Manager van Hyatt Place Amsterdam Schiphol Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 februari 2018

Dear TesterMaastricht,

A warm greeting from Hyatt Place Amsterdam Airport.

Thank you for staying with us and sharing the feedback.
We are happy to read that most of our service has met up to your satisfaction especially the room.
Regarding the temperature in the gym, kindly note that we have a air-conditioning control in the gym that can adjust the temperature. Also please always feel free to approach one of our colleagues who will be more than happy to help you with a solution.
If you have any question or anything we can do for you, please do not hesitate to contact us at any time.

We are looking forward to welcoming you back in the future.

Kind regards,
Siya Huang

15 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In december hier verbleven voor zaken. Ik verbleef in een standaard kamer. Deze was netjes en schoon. Bed sliep lekker en het was s nachts (en dat is vaak anders) niet te warm op de kamer.
's Ochtends aangeschoven voor het ontbijtbuffet. Volop keus, lekker warm en alles werd snel en goed bijgevuld. Alleen geen keus voor mensen met een tarwe/glutenintolerantie.
Het hotel ligt (anders dan naam doet vermoeden) best een eindje van Schiphol. Het hotel biedt een shuttlebus, maar die gaat maar eens per uur. Best wel vervelend als je die net mist of als je net op een ander moment terug moet zijn op de luchthaven. Wellicht een suggestie om frequentie in spitsuren te verhogen?
Al met al een prima verblijf, maar qua locatie zou ik hier niet snel meer voor kiezen.

Verbleef: december 2017, reisde voor zaken
TatijanaSucur, Guest Relations Manager van Hyatt Place Amsterdam Schiphol Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 januari 2018

Dear KvD85,

Thank you for staying in Hyatt Place Amsterdam Airport and sharing the feedback.
We are happy to read that most of our service has met up to your satisfaction, especially the room and food. Kindly note that our shuttle service is offer every half hour. Also we have some alternative options if you unfortunately miss the shuttle bus. We have the public bus in line 300, 397, 365, 341 and 470 which you can take from the airport plaza and directly to the bus stop called "De Hoek". It is only about 5 minutes walking distance from De Hoek to our hotel.
If you need any help or if you have any question, please let me know at any time.

We are looking forward to welcoming you back in the future.

Kind regards,
Siya Huang