Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Guide33314572060
Kruiningen, Nederland

Fijn hotel!

4,0 van 5 bollen8 jan 2024 beoordeeld
De kamers waren schoon en ruim, het ontbijt prima en het personeel was vriendelijk. We waren er maar 1 nacht, maar het is zeker voor herhaling vatbaar. Onze zoon had keurig een kamer naast de onze, zoals we gevraagd hadden.
Datum van verblijf: december 2023
Kamertip: Het treinstation is vlakbij!
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
€ 132
€ 120
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Expedia.com
    € 120
  • Hotels.com
    € 120
  • Tripadvisor
    € 120
0.9 km van Hampton By Hilton Amsterdam Airport Schiphol
Gratis wifi
Restaurant
RSP NH schiphol airport x
€ 122
Geen aanbetaling vereist
  • Expedia.com
    € 123
  • StayForLong
    € 117
  • Priceline
1.7 km van Hampton By Hilton Amsterdam Airport Schiphol
Gratis wifi
Restaurant
Fitness Center
€ 95
Geen aanbetaling vereist
  • Priceline
  • Hotels.com
    € 91
  • Expedia.com
    € 92
1.6 km van Hampton By Hilton Amsterdam Airport Schiphol
Gratis wifi
Gratis parkeren
Ninety Nine AMS Lounge
€ 123
€ 116
  • Hotels.com
  • Priceline
  • Expedia.com
    € 123
1.3 km van Hampton By Hilton Amsterdam Airport Schiphol
Gratis wifi
Bar/lounge
€ 98
  • Priceline
  • Agoda.com
    € 87
  • Expedia.com
    € 102
1.2 km van Hampton By Hilton Amsterdam Airport Schiphol
Gratis wifi
Restaurant
€ 102
€ 89
Volledig restitueerbaar
  • Expedia.com
    € 92
  • Hotels.com
    € 92
  • ZenHotels.com
    € 102
0.6 km van Hampton By Hilton Amsterdam Airport Schiphol
Word beloond met One Key
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
    € 96
  • Booking.com
0.7 km van Hampton By Hilton Amsterdam Airport Schiphol
Gratis wifi
Restaurant
Boek nu met Marriott Bonvoy
  • Expedia.com
  • ZenHotels.com
    € 116
  • Booking.com
3.8 km van Hampton By Hilton Amsterdam Airport Schiphol
Gratis wifi
Restaurant
Executive Residency by Best Western Amsterdam Airport
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    € 127
  • Hotels.com
1.4 km van Hampton By Hilton Amsterdam Airport Schiphol
Gratis parkeren
Restaurant
Bathroom
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    € 84
  • Hotels.com
3.2 km van Hampton By Hilton Amsterdam Airport Schiphol
Gratis wifi
Gratis parkeren
Meer hotels in Hoofddorp bekijken
Beoordelingen (1.960)
Beoordelingen filteren
1.960 resultaten
Waardering van reizigers
801
706
260
102
91
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
801
706
260
102
91
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.960 beoordelingen
Beoordeeld op 4 oktober 2023 via mobiele applicatie

Perfect ontvangst door Davina.
En de Barman Radu zorgt voor fijne en goede service aan de Bar. Jammer dat er niet een goede cocktail geserveerd kan worden.
Kamers zijn niet groot maar voor overnachting zeker goed. Goede bedden, schoon en netjes en met de trein ben je in 4 minuten op Schiphol.

Datum van verblijf: oktober 2023
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Explorer43588594196
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nick Den Hartog, General Manager van Hampton By Hilton Amsterdam Airport Schiphol, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2023

Beste,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te beoordelen.
Uit uw cijfers kan ik zien dat uw verblijf bij ons geheel naar wens is geweest. Ik zal uw prachtige cijfers dan ook delen met mijn teams! Bedankt voor uw complimenten over Davina en Radu.
Wij hopen dat wij u in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Mido,
Front desk agent.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 juni 2023

Mijn vrouw was haar passpoort vergeten. Een foto van haar Engelse rijbewijs werd niet geacepteerd. Of we even 1,5 uur heen en weer wilde rijden om hem op te halen. Uiteindelijk aangegeven dat wanneer we naar huis zou gaan, we nooit meer terug zou komen. De manager wilde maar al te graag een uitzondering maken om ons geld terug geven. Waarschijnlijk om de kamer voor een hoger bedrag te verhuren. Deze manager heeft punten gescoord door strikt de regeltjes na te leven, wat haar goed recht is. Daar wel 4 mensen als klant mee verloren exclusief alle mensen waar wij onze slechte ervaring mee zullen delen. Eerste keer en nooit meer.

Datum van verblijf: juni 2023
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Rob K
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nick Den Hartog, General Manager van Hampton By Hilton Amsterdam Airport Schiphol, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2023

Beste V5947QArobk,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Op basis van nationale en lokale wet- en regelgeving zijn wij verplicht van iedere gast gegevens te noteren. Helaas is het aandragen van een foto niet een officiele form van identificatie. Tevens dient iedere gast van buiten de Europese Unie zich wettelijk te identificeren met een paspoort.

Controles hierop worden regelmatig uitgevoerd door onder andere de gemeente Haarlemmermeer en wij dienen ons uiteraard aan de vastgestelde wet- en regelgeving te houden.

Met vriendelijke groet,

Management team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 februari 2023

Wow, wat een ethausiast team! Gastvrij, servicegericht, probleem-oplossend handelend. Er worden zelfs eenvoudige maaltijden geserveerd, goed in prijs-kwaliteit-gezond-verhouding. Dat miste ik eigenlijk allemaal bij mijn laatste bezoek, een paar jaar geleden. Lounge wordt momenteel vernieuwd, in frisse kleuren, ziet er uitnodigend uit, maar was nog niet klaar. Centrum Hoofddorp ligt op beloopbare afstand (grotendeels autovrij). Eerst door een parkachtige omgeving, dan langs een groot modern cultuurcentrum en een Kinepolis bioscoop. Ongeveer een kilometer lopen schat ik. Men is daar aan het vernieuwbouwen, ziet er hoopvol uit.

Datum van verblijf: februari 2023
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
1  Bedank 010bertv
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nick Den Hartog, General Manager van Hampton By Hilton Amsterdam Airport Schiphol, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2023

Beste 010bertv,

Hartelijk bedankt voor uw verblijf en prachtige woorden.

Graag tot de volgende keer.

Met vriendelijke groet,

Team Hampton by Hilton

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 mei 2022

Dat de hotelactiviteiten uitgeoefend worden in een voormalig kantoorpand merk je aan diverse elementen, die ervoor zorgen dat het geen ideaal hotel is. Ruimtegebruik is suboptimaal. Kamers piepklein. In de ontvangsthal herken je de voor een hotel onhandig gelegen ontvangstbalie. Wie inchecken wil, maar achter een of twee andere gasten moet wachten tot-ie aan de beurt is, verhindert daarmee het automatisch sluiten van de buiten- en binnendeuren. Terwijl je staat te wachten blijft de wind dus oncomfortabel binnenwaaien. De bar is spartaans en ongezellig. De ontbijtruimte ongeschikt voor een soepele doorstroom bij meer dan tien gasten.
Wie de pech heeft een kamer toegewezen te krijgen boven de hotelingang (zoals K 103) zal overlast krijgen van rokende en pratende gasten buiten. Zelfs wanneer het raam volledig gesloten is, trekt sigarettenrook de kamer binnen! Dus 's-avonds laat, maar opnieuw 's-ochtends vroeg! Het matras is keihard en ventileert slecht of helemaal niet.
Het is een typisch doorgangshotel, want vrijwel elke gast logeert hier slechts één nacht vanwege aankomst of vertrek per vliegtuig.
Voor wie Hoofddorp zelf reisbestemming is heb ik maar een advies: ga ergens anders heen. Zeker bij de prijs van € 193,- die ik betaalde voor twee p.!

Kamertip: niet boven de hotelingang
Datum van verblijf: april 2022
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Harry-int-
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nick Den Hartog, General Manager van Hampton By Hilton Amsterdam Airport Schiphol, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2022

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw mening betreffende uw verblijf bij ons. Uw klachten en opmerkingen zij gehoord. Welgmeende excuses voor het ongemak wat u heeft ervaren.

Met vriendelijke groet,

Nick den Hartog
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 april 2022

Hotel geboekt o.a. vanwege shuttleservice naar Schiphol maar deze schijnt gestaakt te zijn. Bij inloggen op hotel WiFi werd dit gemeld dat vanwege matige hotelbezetting de service werd gestaakt maar hotel was paar dagen achter elkaar volgeboekt (opgave front desk medewerkersters)!?

Datum van verblijf: maart 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Bedank Jet24853
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nick Den Hartog, General Manager van Hampton By Hilton Amsterdam Airport Schiphol, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2022

Beste hotelgast,

Vriendelijk dank voor het delen van uw mening. Spijtig om te lezen dat het verblijf niet helemaal naar wens is geweest. Onze excuses voor het ongemak wat u heeft ervaren.

Graag tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet,

Nick den Hartog
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken