Guide33314572060
Kruiningen, Nederland

Fijn hotel!

4,0 van 5 bollen8 jan 2024 beoordeeld
De kamers waren schoon en ruim, het ontbijt prima en het personeel was vriendelijk. We waren er maar 1 nacht, maar het is zeker voor herhaling vatbaar. Onze zoon had keurig een kamer naast de onze, zoals we gevraagd hadden.
Datum van verblijf: december 2023
Kamertip: Het treinstation is vlakbij!
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
Bathroom
3.2 km van Hampton By Hilton Amsterdam Airport Schiphol
Meer hotels in Hoofddorp bekijken
Beoordeeld op 4 oktober 2023 via mobiele applicatie

Perfect ontvangst door Davina.
En de Barman Radu zorgt voor fijne en goede service aan de Bar. Jammer dat er niet een goede cocktail geserveerd kan worden.
Kamers zijn niet groot maar voor overnachting zeker goed. Goede bedden, schoon en netjes en met de trein ben je in 4 minuten op Schiphol.

Datum van verblijf: oktober 2023
Reistype: Reisde voor zaken
Nick Den Hartog, General Manager van Hampton By Hilton Amsterdam Airport Schiphol, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2023

Beste,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te beoordelen.
Uit uw cijfers kan ik zien dat uw verblijf bij ons geheel naar wens is geweest. Ik zal uw prachtige cijfers dan ook delen met mijn teams! Bedankt voor uw complimenten over Davina en Radu.
Wij hopen dat wij u in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen.

Mido,
Front desk agent.

Beoordeeld op 16 juni 2023

Mijn vrouw was haar passpoort vergeten. Een foto van haar Engelse rijbewijs werd niet geacepteerd. Of we even 1,5 uur heen en weer wilde rijden om hem op te halen. Uiteindelijk aangegeven dat wanneer we naar huis zou gaan, we nooit meer terug zou komen. De manager wilde maar al te graag een uitzondering maken om ons geld terug geven. Waarschijnlijk om de kamer voor een hoger bedrag te verhuren. Deze manager heeft punten gescoord door strikt de regeltjes na te leven, wat haar goed recht is. Daar wel 4 mensen als klant mee verloren exclusief alle mensen waar wij onze slechte ervaring mee zullen delen. Eerste keer en nooit meer.

Datum van verblijf: juni 2023
Nick Den Hartog, General Manager van Hampton By Hilton Amsterdam Airport Schiphol, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2023

Beste V5947QArobk,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Op basis van nationale en lokale wet- en regelgeving zijn wij verplicht van iedere gast gegevens te noteren. Helaas is het aandragen van een foto niet een officiele form van identificatie. Tevens dient iedere gast van buiten de Europese Unie zich wettelijk te identificeren met een paspoort.

Controles hierop worden regelmatig uitgevoerd door onder andere de gemeente Haarlemmermeer en wij dienen ons uiteraard aan de vastgestelde wet- en regelgeving te houden.

Management team

Beoordeeld op 3 februari 2023

Wow, wat een ethausiast team! Gastvrij, servicegericht, probleem-oplossend handelend. Er worden zelfs eenvoudige maaltijden geserveerd, goed in prijs-kwaliteit-gezond-verhouding. Dat miste ik eigenlijk allemaal bij mijn laatste bezoek, een paar jaar geleden. Lounge wordt momenteel vernieuwd, in frisse kleuren, ziet er uitnodigend uit, maar was nog niet klaar. Centrum Hoofddorp ligt op beloopbare afstand (grotendeels autovrij). Eerst door een parkachtige omgeving, dan langs een groot modern cultuurcentrum en een Kinepolis bioscoop. Ongeveer een kilometer lopen schat ik. Men is daar aan het vernieuwbouwen, ziet er hoopvol uit.

Datum van verblijf: februari 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Nick Den Hartog, General Manager van Hampton By Hilton Amsterdam Airport Schiphol, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2023

Beste 010bertv,

Hartelijk bedankt voor uw verblijf en prachtige woorden.

Graag tot de volgende keer.

Team Hampton by Hilton

Beoordeeld op 1 mei 2022

Dat de hotelactiviteiten uitgeoefend worden in een voormalig kantoorpand merk je aan diverse elementen, die ervoor zorgen dat het geen ideaal hotel is. Ruimtegebruik is suboptimaal. Kamers piepklein. In de ontvangsthal herken je de voor een hotel onhandig gelegen ontvangstbalie. Wie inchecken wil, maar achter een of twee andere gasten moet wachten tot-ie aan de beurt is, verhindert daarmee het automatisch sluiten van de buiten- en binnendeuren. Terwijl je staat te wachten blijft de wind dus oncomfortabel binnenwaaien. De bar is spartaans en ongezellig. De ontbijtruimte ongeschikt voor een soepele doorstroom bij meer dan tien gasten.
Wie de pech heeft een kamer toegewezen te krijgen boven de hotelingang (zoals K 103) zal overlast krijgen van rokende en pratende gasten buiten. Zelfs wanneer het raam volledig gesloten is, trekt sigarettenrook de kamer binnen! Dus 's-avonds laat, maar opnieuw 's-ochtends vroeg! Het matras is keihard en ventileert slecht of helemaal niet.
Het is een typisch doorgangshotel, want vrijwel elke gast logeert hier slechts één nacht vanwege aankomst of vertrek per vliegtuig.
Voor wie Hoofddorp zelf reisbestemming is heb ik maar een advies: ga ergens anders heen. Zeker bij de prijs van € 193,- die ik betaalde voor twee p.!

Kamertip: niet boven de hotelingang
Datum van verblijf: april 2022
Nick Den Hartog, General Manager van Hampton By Hilton Amsterdam Airport Schiphol, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2022

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw mening betreffende uw verblijf bij ons. Uw klachten en opmerkingen zij gehoord. Welgmeende excuses voor het ongemak wat u heeft ervaren.

Nick den Hartog
General Manager

Beoordeeld op 2 april 2022

Hotel geboekt o.a. vanwege shuttleservice naar Schiphol maar deze schijnt gestaakt te zijn. Bij inloggen op hotel WiFi werd dit gemeld dat vanwege matige hotelbezetting de service werd gestaakt maar hotel was paar dagen achter elkaar volgeboekt (opgave front desk medewerkersters)!?

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton

Beste hotelgast,

Vriendelijk dank voor het delen van uw mening. Spijtig om te lezen dat het verblijf niet helemaal naar wens is geweest. Onze excuses voor het ongemak wat u heeft ervaren.

Graag tot een volgende keer.

Nick den Hartog
General Manager