Expedia.comUS$ 131
Priceline
ZenHotels.comUS$ 145
Beoordeeld op 26 oktober 2021

Goede schone kamers met stevige bedden. Goede inloop douche met krachtige straal. Zeepdispensers aanwezig.
Ontbijt prima en werd goed aangevuld.
Klein minpuntje; ontbijtzaal niet vrolijk en de ramen kunnen wat vaker worden gewassen.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 22 oktober 2021

Los van het lawaai dat doordrong tot op de kamer (treinen) en het harde bed, prima prijs/kwaliteit. Front desk Silvia is een prima representante voor de kwaliteit. Parkeerplek en prima ontbijt. Schoon en verzorgd.

Datum van verblijf: oktober 2021
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 26 september 2021 via mobiele applicatie

Prima schoon, ruim hotel voor een overnachting als je op Schiphol moet zijn. Gelegen in het oude deel van het industrieterrein Beukenhorst in Hoofddorp. Lekker rustig. De kamers zijn ruim, schoon, met een mooie badkamer. En wat ook fijn is, het ruime, goede ontbijt is inclusief.
Het station ligt aan de overkant, dus je bent zo op Schiphol

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 11 september 2021

Het hotel was super, schoon, niets was een probleem, je kan ieder moment binnen lopen en er kan rekening gehouden worden met je als je later ontbijt wil. Ik had zelf dat ik pas rond 03:00 in het hotel aankwam dit was geen probleem en ook zou er gezorgd worden voor een ontbijt pakketje. Voor mijn vriendin was er gluten vrij brood beschikbaar.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 10 juli 2021

Een fijn hotel voor een rustige overnachting midden in een kantorengebied.
De kamer was brandschoon en gezellig.
Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Enig minpuntje was de overvolle ontbijtzaal ondanks het gereserveerde tijdslot in deze corona tijd.

Datum van verblijf: juli 2021