“Effe niet na denken”

WOODSTONE Pizza and Wine Hoofddorp
Geclassificeerd als nr. 12 van 121 Restaurants in Hoofddorp
Keukens: Italiaans, Wijnbar
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: WOODSTONE Pizza and Wine is de nieuwe generatie in pizza! Een hip restaurant met een informele maar toch stijlvolle sfeer. Het ontworpen interieur is het tegenovergestelde van dat wat je zou verwachten van een “pizzeria”. Een modern design met strakke lijnen, aardse kleuren en met in de open keuken een enorme, oranje gekleurde steenoven als kloppend hart van de zaak. Waarom oranje? Op deze manier laten ze zien dat de traditionele Italiaanse pizza bij WOODSTONE absoluut een Nederlandse twist heeft gekregen. Het verrassende menu biedt een uitgebreide keuze uit Italiaanse lunch tapas (Cicchetti) en broodjes, pasta’s, salades en natuurlijk de specialiteit: pizza. Maar WOODSTONE is allesbehalve een typische doorsnee pizzeria. Bij WOODSTONE is het echt “culinair genieten van pizza” doordat ze zich onderscheiden door het gebruik van gedurfde smaakcombinaties, verantwoorde ingrediënten, een uitgebreide keus voor vegetariërs en pizza’s met weinig calorieën.
18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als we een keer uit eten willlen en niet moeilijk willen doen komen we altijd bij woodstone uit. Gezellig geen reserveringen en goed te eten. Kom vroeg want het is altijd druk. De kaart is apart maar lekker, ik hou er wel van. Misschien mag het nog wel een tikkeltje gekker. Het mag de pret niet drukken, we hebben hier goed gegeten.

Wood S, Public Relations Manager van WOODSTONE Pizza and Wine Hoofddorp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 maart 2018

Hi Watse R, bedankt voor je recensie en je complimenten! Wij vinden het altijd leuk om iets te horen van gasten die vaker bij ons eten want zo weten we ook dat we nog goed bezig zijn. Tot de volgende keer. Mvg, WOODSTONE Support Office

Een TripAdvisor-lid
4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top. Heerlijk eten voor een goede prijs.
Gezellige ruimte en vriendelijke bediening
En wil je naar de bioscoop hekemaal goed te combineren die zit ernaast.

Wood S, Public Relations Manager van WOODSTONE Pizza and Wine Hoofddorp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 maart 2018

Hi, dank je wel voor je recensie en je complimenten. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat je WOODSTONE hebt ervaren zoals wij dat voor ogen hebben. Hopelijk tot snel. Mvg, WOODSTONE Support Office

24 februari 2018 beoordeeld

Ben niet zo gek op woodstone wat betreft de sfeer in de avond. Te druk, te luid. Maar........ voor de lunch is het top! Heerlijke kleine gerechtjes en een heerlijk wijntje. Ik ga wel lekker lunchen.

Wood S, Public Relations Manager van WOODSTONE Pizza and Wine Hoofddorp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 februari 2018

Beste Paula58vandermeer, dankjewel voor je feedback en je complimenten. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten want alleen op die manier kunnen wij onszelf verbeteren. Bij WOODSTONE hebben we kwaliteit en klantenservice namelijk erg hoog in het vaandel staan en daar wordt ook dagelijks op getraind. Wij gaan je reactie dan ook meteen doorgeven aan de manager zodat deze hierop in kan spelen. Wij vinden het wel erg fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over de lunch! Hopelijk tot de volgende keer. Mvg, WOODSTONE Support Office

24 februari 2018 beoordeeld

WOODSTONE Pizza and Wine Hoofddorp, het is best even apart , Men kan wachten aan de zijkant voordat een tafel vrij komt . Het is bij Woodstone altijd druk , wat ook genoeg zegt . Het eten is heeeeeeeeeeeeeeeerlijk !

17 februari 2018 beoordeeld

Gezellig en overzichtelijke ruimte. Leuke en vlotte bediening. Goede kaart. Stoelen zijn niet erg comfortabel, maar wel te doen.

Wood S, Public Relations Manager van WOODSTONE Pizza and Wine Hoofddorp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 februari 2018

Hoi Loes, bedankt voor je feedback en je complimenten. Wat fijn om te lezen dat je WOODSTONE hebt ervaren zoals wij dat voor ogen hebben. Wij nemen je feedback over de stoelen zeker mee. Misschien is het een idee om de volgende keer te vragen of er een tafel vrij is bij een van de banken. Die zijn juist bedoeld voor de mensen die iets langer willen tafelen. Hopelijk tot snel! Mvg, WOODSTONE Support Office

Reizigers die WOODSTONE Pizza and Wine Hoofddorp bekeken, bekeken ook

Hoofddorp, Haarlemmermeer

In WOODSTONE Pizza and Wine Hoofddorp geweest? Deel je ervaringen!