“Lekker gegeten. Italiaans op een hoger niveau”
Beoordeling van Trattoria Buoni Amici

Trattoria Buoni Amici
Geclassificeerd als nr. 1 van 141 Restaurants in Hoofddorp
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Trattoria Buoni Amici is hèt italiaanse restaurant in het centrum van Hoofddorp. Wij staan voor de traditionele italiaanse keuken van nu en de daarbij behorende gastvrijheid. Onze koks (uit Napels en Modena) laten u genieten van de typische italiaanse bereidingswijze van de gerechten. Bij ons bent u niet te gast, u hoort er gewoon bij.
28 mei 2022 beoordeeld

5 gangen verrassingsmenu. Een koud voorgerecht (vis), heerlijke soep met truffel een asperges, pasta gerecht, vlees gerecht en dessert. Als afsluiter nog een limoncello van het huis. Na 2,5 uur is de conclusie dat we lekker hebben gegeten. De soep was echt een top gerecht.
Voor EUR 70,= per couvert een goede prijs kwaliteitsverhouding. Goed om dit niveau in Hoofddorp te hebben.

Datum van bezoek: mei 2022

20 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwacht vanuit de file thuisgekomen in dit heerlijke restaurant, fantastisch gegeten. Lieve mensen, een echt Italiaanse plek. Bracht ons terug in de tijd. Heel veel dank! We komen zeker terug.
Lieve groet, Esther & Hans van der Linde

Datum van bezoek: mei 2022
22 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Plezierige bediening, niet opdringerig, vragen worden beantwoord, ook in het Engels (we hadden Noorse vrienden bij). Het eten was subliem, ook altijd leuk als de chef zelf even komt kijken.. 4 mensen, 4 verschillende gerechten en iedereen was lovend. Mijn gerecht met truffel was heerlijk, de wijn ook, ik hou van een goed glas wijn en ik had spijt dat ik achteraf nog moest rijden (1 glas durf ik nog wel aan op 3 uur tafelen), het kaasplankje ook heel lekker, espresso zoals die moet zijn, lekker sterk dus, nog een glaasje limoncello. Perfecte avond, uitstekend gegeten voor een heel redelijke prijs. Soms is het spijtig als je van ver komt...

Datum van bezoek: april 2022
2 april 2022 beoordeeld

er zijn maar weinig italiaanse restaurants die dit niveau halen.
een gastvrije ontvangst, attente en correcte bediening, heerlijk stokbrood met een zalige olijfolie vooraf,
een menukaart vol verrassingen en gelukkig zonder de alom bekende lasagna of bolognaise.
verfrissend! het was zalig!
en een limoncello ter afsluiting!
helaas was onze tijd beperkt maar wij komen hier zeker vaker genieten!
bedankt!

Datum van bezoek: april 2022
9 februari 2022 beoordeeld

Eigenlijk review ik alleen als het of heel slecht, of heel goed is. Het laatste vond ik het geval. Nette en professionele bediening. Eten was uitstekend. Prijs kwaliteit voor Nederlandse begrippen zeer aanvaardbaar. Niet goedkoop maar ook niet duur, gewoon goede prijs.

Datum van bezoek: februari 2022

Reizigers die Trattoria Buoni Amici bekeken, bekeken ook

Hoofddorp, Haarlemmermeer

In Trattoria Buoni Amici geweest? Deel je ervaringen!