“Onvergetelijke avond”
Beoordeling van Trattoria Buoni Amici

Trattoria Buoni Amici
Reserveren met
Trattoria Buoni Amici is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 125 Restaurants in Hoofddorp
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Trattoria Buoni Amici is hèt italiaanse restaurant in het centrum van Hoofddorp. Wij staan voor de traditionele italiaanse keuken van nu en de daarbij behorende gastvrijheid. Onze koks (uit Napels en Modena) laten u genieten van de typische italiaanse bereidingswijze van de gerechten. Bij ons bent u niet te gast, u hoort er gewoon bij.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een onvergetelijke avond. Goed geadviseerd over de gerechten. De ossenhaas was heeerlijk! Leuk gezellig personeel weten waar over ze praten goed geadviseerd over de wijn keuze! Kortom perfecte avond. Wij komen snel een keer terug

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals altijd weer een gezellige avond gehad met fantastische smaakvolle gerechten. Dank aan Sabina en Domenico voor de gastvrijheid!!

10 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond weer heerlijk gegeten bij Buoni Amici, zoals altijd! Vanavond gekozen voor het 5 gangen verrassing menu met wijn arrangement. Het personeel gaf goede uitleg bij elk gerecht met de bijpassende wijn. Echt weer een avond Italiaans genieten!

17 september 2018 beoordeeld

Wat een heerlijk Italiaans avondje gastvrijheid, smaken en gezelligheid tijdens ons etentje bij Buoni Amici. Lekker apperatief bij het doornemen van de ruime kaart. Mooie voorgerechten, pasta's, vlees en vis en extra's buiten de kaart. Mooi ook hoe de gastvrouw en chef helpen bij menu en wijnkeuze. Heerlijke voorgerechten, hoofdgerechten en toetjes. Na een koffie en limocello (dank) weer veilig naar huis. Maar onderweg nog stevig nagenieten van al deze geneugten. Wat sfeervol, persoonlijke aandacht en meer dan top-culinair. Grazie!!

26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen graag bij Buona Amice, soms zelfs voor een toetje alleen met koffie. De service is erg goed. Leuke gesprekken met de bediening.
Echter de porties van mn het hoofdgerecht zijn wat aan de kleine kant. De nagerechten zijn uitstekend. Niets op aan te merken.

Reizigers die Trattoria Buoni Amici bekeken, bekeken ook

Hoofddorp, Haarlemmermeer

In Trattoria Buoni Amici geweest? Deel je ervaringen!