“Bjjzonder gebouw, bijzonder uitzicht, bijzonder voedsel!”
Beoordeling van Vork en Mes

Vork en Mes
Reserveren met
Vork en Mes is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 15 van 110 Restaurants in Hoofddorp
Keukens: Nederlands, Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: Our restaurant located in the Haarlemmermeer Pavilion is a special building designed by Hani Rashid of Asymptote Architects from New York. From spring to autumn there flows a waterfall on the roof, which is spectacular down at the entrance. The pavilion is located at the edge of the Haarlemmermeer woods, 'floating' on a lake and surrounded by our vegetable garden. This beautiful place you just forget everything. Every moment is different, sometimes the building disappears in the dew of the morning, an hour later, the shining in the sunlight. This property emphasizes how close we live with nature. Eye to eye with water, air and endless green.
15 augustus 2017 beoordeeld

Het zal je maar gebeuren. uitgenodigd worden voor een avondje genieten bij Vork en Mes! Natuurlijk heb ik even op hun website gekeken en wat ik daar zag maakte me nieuwsgierig. En het was fantastisch! Buiten op het grote terras met prachtig uitzicht genoten we van ons kopje thee. Toen we voltallig waren - met ons vieren - kozen we voor een 5 gangen verrassingsmenu, waar bij twee een wijnarrangement namen. De andere twee waren de bob. De kok kwam vragen naar no go's en voorkeuren. Best ingewikkeld: 1 wil alles eten, 1 koolhydraat arm, 1 absoluut geen vis en 1 vegetarisch graag! Er is super met al deze wensen omgegaan. Opvallend dat we zo veel mogelijk gelijke gerechten geserveerd kregen als dat binnen deze gestelde grenzen mogelijk was. Van de gefrituurde bieten-bitterbal als amuse tot en met het prachtige dessert... alles was heerlijk. Kleurrijk en supervers. En door vriendelijk personeel opgediend. Toen het was te fris werd buiten, kregen we binnen een tafel bij het raam. Een aanrader!!!

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie in het Haarlemmermeerse bos. Prima parkeergelegenheid voor auto's maar ook goed te bereiken met de fiets.
Biologische recepten bijzonder geserveerd en prima bediening met goed advies zeer relaxed genieten op deze locatie.

31 juli 2017 beoordeeld

Hier gestrand voor een lunch. We kozen voor het verrassingslunch menu a 25,- euro en kwamen helaas van een koude kermis thuis.... De eerste gang bestond uit een tomaten salade en de tweede gang had ik een klein stukje kip en mijn partner een mini stukje vis. Wel mochten we 68 euro afrekenen. Het eten en de bediening lieten helaas te wensen over. Toen ik bij het afrekenen aangaf dat ik 25 euro voor een karige lunch (tomaten prutje en vlees/vis gerechtje) wel erg veel geld vond werd hier niet op ingegaan. Enfin, geen 2e keer voor ons hier, helaas want de locatie is mooi en makkelijk te bereiken.

11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vraag je netjes of je 1 foto mag maken bij hun watervalgang. Je denkt nou dat mag wel, nou niet dus. Ze willen exclusief blijven. Het mag wel maar dan kost het je €500. Ik denk dat ze eerder moeten gaan denken hoe ze met spkntane acties moeten omgaan.

26 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super. Chef is werkelijk waar een topper. Zijn bordjes zijn schilderijen. En die bieterbal . Ongelofelijk .

Reizigers die Vork en Mes bekeken, bekeken ook

Hoofddorp, Haarlemmermeer

In Vork en Mes geweest? Deel je ervaringen!