“Briljante smaken: brilliant tastes”
Beoordeling van Arabesque

Arabesque
Reserveren met
Arabesque is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 9 van 122 Restaurants in Hoofddorp
Keukens: Midden-Oosters
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig genoten van alle mazza’s. wat een diversiteit. Verrukkelijk!!
Absoluut favoriet is de Baba Ghanoesh!!!Labneh, Shauandar bl Lahme, Tabouleh en Falafel zijn ook echt uitzonderlijk lekker. De grill gerechten mogen er ook echt zijn!!
Wij komen absoluut terug!!!

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 5 volwassenen het mezza Damascus menu gekozen. Heerlijke Arabische Tapas. 7 koude en 5 warme gerechtjes. Mooi geserveerd in leuke kleine schaaltjes met ook 2 prima salades. Jammergenoeg was er geen Libanees biertje meer maar eten en bediening waren prima. Er was een grote partij, waar we weinig last van hadden alleen daardoor liep de bediening wat trager. Overigens reageerden ze daar zeer attent op. Leuke plek, iets donker restaurant.

25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Modern strak ingericht restaurant. Er loopt veel bediening en die is vriendelijk snel en attent. We namen het Damascus menu met eerst twee salades gevolgd door 5 koude mazza’s met brood en zes warme. Uiterst smaakvol en ik prima hoeveelheden opgediend. De Libanese wijn in rood en wit kan per glas en fles. En de prijs is meer dan redelijk. Een aanrader.

24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Elke keer dat ik kom is het weer lekkerder! Hulde aan de heren in de bediening
Van koud tot warm gerecht... Absolute aanrader...

10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hmmm wat hebben we weer heerlijk gesmuld! Bestel de meest uitgebreide tapas menu dan krijg je zowel koude als warme gerechtjes en heerlijk verse salades. Prima wijnen en attente bediening.

Reizigers die Arabesque bekeken, bekeken ook

Hoofddorp, Haarlemmermeer

In Arabesque geweest? Deel je ervaringen!