“Ruime keuze griekse gerechten”
Beoordeling van Olympos

Olympos
Reserveren met
Olympos is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 28 van 120 Restaurants in Hoofddorp
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 juni 2017 beoordeeld

Ruime keuze griekse gerechten. Prima restaurant voor een ongedwongen etentje. Geen toeters en bellen, maar prima eten en goed betaalbaar. Leuk ontspannen personeel.

23 april 2017 beoordeeld

een top voor en nagerecht maar erg slecht hoofdgerecht geklaagd dat het vlees geen varkenshaas was werd mij verteld dat het dat wel was ik heb gewerkt als kok en slager dus heb echt wel verstand van vlees in varkenshaas zitten geen dikke vet glibbers

10 april 2017 beoordeeld

Afgelopen zaterdag hier weer lekker Grieks gegeten. Nieuwe opmaak van de borden. Zag er erg mooi uit. Maaltijd was ook erg lekker. Vriendelijk personeel.

3 maart 2017 beoordeeld

goede en vlotte bediening. ruime keuze en een gemiddelde prijs. Een leuk restaurant om na te genieten van een vakantie op een van de Griekse eilanden of alvast te proeven wat je te wachten staat

19 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooraf het beste van ons bezoek.
De eigenaar en personeel is Grieks.

Wij hadden een tafel voor twee personen gereserveerd.

Als we er kwamen bleek het personeel erg verrast en moest er eerst een tafel geregeld worden.

Na rond 20 min wachten kwam dan ook eindelijk iemand om onze bestelling op te nemen om vervolgens 45 min op het eten te moeten wachten.

Ik heb erg genoten van mijn colaatje wat mijn vrouw niet kon zeggen over haar bestelde Moskato.
Het was gewone witte wijn.

Vlees was erg lekker maar al het andere op het bord viel tegen. Het vlees werd geserveerd met sla rijst en onidentificeerbare groente met wat bechamel saus eroverheen.

Tijdens het eten kon je genieten van ruziënd personeel wat je alleen hoorde en niet zag, want de verlichting in het achterste gedeelde stond op standje laag.
Heeeel laag.

Bij de wc moest je dan ook een numertje trekken.

Volgens mij geen aanrader

Reizigers die Olympos bekeken, bekeken ook

Hoofddorp, Haarlemmermeer

In Olympos geweest? Deel je ervaringen!