5 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb je een vroege vlucht en wil je niet midden in de nacht reizen, dan is dit hotel een prima alternatief. Gunstig gelegen aan de snelweg en op korte afstand van het vliegveld. Shuttle vervoer is aanwezig en ruime parkeergelegenheid voor de auto. Faciliteiten zijn goed
Prijs kwaliteitsverhouding is goed

Verbleef: december 2017, reisde voor zaken
BastionHotels, Guest Relations Manager van Best Western Amsterdam Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 december 2017

Bedankt Wim voor deze mooie beoordeling. Wat fijn om te zien dat u gebruik heeft gemaakt van onze vele faciliteiten! Graag tot de volgende keer.

27 november 2017 beoordeeld

Vanwege een concert bezoek dit hotel voor 1 overnachting geboekt. Ligging is perfect en goed te bereiken via de autosnelweg. Parkeren kun je gratis bij het hotel en via de gratis shuttle verbinding naar Schiphol kun je alle kanten op (Den Haag, Amsterdam, Arena).
De accommodatie is verouderd maar wel prima verzorgd.
Kamers zijn gedateerd en kunnen wel een grondige renovatie gebruiken.
Voor de lichte slaper zal de luidruchtige afzuiging en de tikkende verwarming een probleem zijn.

Personeel is vriendelijk en ontbijt is netjes verzorgd.

Kortom, voor een of twee nachtjes prima. Voor een lange verblijf zou ik niet Best Western gaan, maar naar het naast gelegen Bastion Hotel.

• Verbleef: november 2017, reisde met familie
BastionHotels, Guest Relations Manager van Best Western Amsterdam Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 december 2017

Hartelijk bedankt voor uw verblijf bij ons in Hoofddorp!
Wat leuk dat u dat zegt, we zijn op dit moment bezig met renovaties. Komt dat even mooi uit :-)
Graag tot de volgende keer!

22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden dit hotel geboekt voor onze reis naar Bali te beginnen.
Maar door omstandigheden met de vulkaan besloten we de reis te annuleren.
Alles wat we geboekt hadden gaf medeleven en konden we annuleren t/m vliegtickets en zelfs op Bali!
BEHALVE DIT HOTEL WOU GEWOON GELD ZIEN!
Schandalige behandeling van dit hotel en zullen het niemand aanprijzen.
Mochten we wel het drie maanden voortuit zetten??? Of andere plaats kiezen met dubbel zo hoge prijzen dus kost altijd geld!
DUS BOEK DIT HOTEL NIET!!!!

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
BastionHotels, Guest Relations Manager van Best Western Amsterdam Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 november 2017

Beste Roy,

Hartelijk bedankt voor het delen van je feedback. We vinden het vervelend dat de reis niet door kon gaan, daar had je je vast op verheugd! Aan uw review kan ik helaas niet terugzien waar u heeft geboekt en tegen welke voorwaarden, maar zo te zien heeft u een hotdeal geboekt. Dit betekend dat u een betere prijs krijgt, maar daardoor kunt u de boeking niet meer annuleren en/of wijzigen. Ik kan dit altijd nog voor u nakijken als u wenst? E-commerce@bastionhotels.nl

2 oktober 2017 beoordeeld

Voor mijn werk op Schiphol mocht ik een aantal weken verblijven in dit hotel. Ik had zowel een kamer met fijne inloopdouche in een gerenoveerd deel van het hotel, als eentje met ouderwets polyester bad. Het ontbijt is prima maar je met wel geluk hebben met het personeel. Sommige dagen zijn er zeer hulpvaardige mensen, maar andere ochtenden is er geen bestek of gebakken ei. Je wordt door het personeel standaard in krom Engels aangesproken. Afhankelijk van de windrichting stijgen sommige dagen vliegtuigen op 200 meter van je bed op, en slaap je weinig. De maaltijden in het restaurant zijn niet avontuurlijk. Jammer dat het centrum van Hoofddorp met zijn vele restaurants net te ver weg is om even naar toe te lopen.

• Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
BastionHotels, Guest Relations Manager van Best Western Amsterdam Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 oktober 2017

Hartelijk bedankt voor uw verblijven in ons hotel en we waarderen uw feedback enorm.
Deze worden meegenomen in onze besprekingen met het hotel en we zullen dit dan ook gebruiken voor verbetering. Het hotel zal vanaf november gerenoveerd worden, zodat alles weer netjes van deze tijd is!

21 september 2017 beoordeeld

Verblijf regelmatig in Best Western, waardeer de shuttle service van/naar Schiphol.
In tegenstelling tot normaal was deze keer bij het inchecken de persoon aan de balie op het randje af onvriendelijk.

• Verbleef: september 2017, reisde alleen

Hartelijk bedankt Abraham voor uw regelmatige verblijven! Wij waarderen het enorm dat u iedere keer opnieuw kiest voor ons. Indien het u bekend is, ontvangen wij heel graag een berichtje van u met informatie over de onvriendelijke receptionist(e). Dit kunt u sturen naar e-commerce@bastionhotels.nl.
Heel graag tot de volgende keer!